Зміст
Теорія та історія культури
Інтелігенція і влада в часи Української революції 1917–1921 рр.: узагальнена історіографія | |
V. M. Sheyko |
Ретроспектива відображення розлуки з батьківщиною в пісенній творчості українців | |
D. G. Tregubov, I. M. Tregubova |
Музей: його роль і значення в культурно-освітньому просторі українського школяра (за матеріалами соцопитування учнів середнього шкільного віку Харківської гімназії № 14) | |
M. V. Tortika |
Дослідження в галузі культури в освітніх програмах університетів Ірландії | |
O. S. Chastnyk |
Культурологічна рецепція об’єктно-орієнтованої онтології в інтерпретаційному полі урбаністики | |
N. Ye. Sholukho |
Репрезентація образу влади в спортивно-художніх дійствах ХХІ ст. | |
I. O. Mashchenko |
Вищі музичні навчальні заклади сучасної України як чинник формування культурно-національної ідентичності диригента | |
R. M. Dzundza |
Проблеми гнозису та позиції дослідника у вивченні езотеризму | |
D. V. Boliukh |
Мистецтвознавство
Місце акордеонного мистецтва в системі музичного виховання | |
K. Bogicevic |
Вплив культів Сонця та Землі на об’ємно-просторове рішення земляних та кам’яних сакральних структур V–ІІІ тисячоліття до н.е. | |
Y. V. Bondarchuk |
Творча постать М. Г. Стецюна в контексті академічного народно-інструментального мистецтва України | |
A. V. Vynohradova |
Інноваційні практики віртуального втілення в постановках сценічної хореографії ХХІ ст. | |
А. S. Dokolova |
Українська дума: до інтерпретації терміну і назви жанру | |
I. Ya. Zinkiv |
Творчий процес та проблеми формування композиторського мислення | |
Yu. V. Kapliyenko-Iliuk |
Організаційні особливості проведення багатожанрового фестивалю-конкурсу мистецтв «Артцентр талантів» (м. Рівне) | |
E. V. Manelyuk |
Особливості створення та втілення сценарію дійства на документальній основі | |
I. O. Mashchenko |
Інтерпретація чужого тематичного матеріалу в композиторській творчості М.-А. Амлена | |
R. V. Nikolenko |
Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики | |
L. V. Obukh |
Герменевтичний підхід у роботі над створенням сучасної виконавської версії української народної пісні «На вгороді явори» | |
V. V. Osypenko |
Життєвий шлях та творча діяльність І. С. Польського (до 95-річчя з дня народження митця) | |
I. I. Polska |
Циркове мистецтво у Львові 1880-х рр. (від Августа Крембсера до Альберта Шумана) | |
O. O. Pospelov |
Ретроспектива наукового осмислення декоративно-ужиткового мистецтва | |
V. G. Savchenko |
Хронотоп акторської імпровізації в контексті театральної практики Я. Морено | |
Yu. V. Tsyvata |
Реалістичні тенденції українського барокового іконопису | |
А. Р. Tsugorka |
Стилізовані жіночі образи у вітражах, панно і гобеленах у мистецтві модерну | |
V. O. Cheban |