Місце акордеонного мистецтва в системі музичного виховання

Автор(и)

  • K. Bogicevic Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, м. Суми, Україна https://orcid.org/0000-0002-2787-1100

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.066.09

Ключові слова:

акордеон, акордеонне мистецтво, системa музичного виховання

Анотація

Проаналізовано погляди вчених-класиків на місце акордеонного мистецтва в системі музичного виховання. Окреслено вирішальне місце акордеону як засобу музичного виховання. Обґрунтовано, що акордеон як мистецтво посідає центральне місце в загальній системі музичного виховання та є обов’язковою складовою музикальної спадщини. Важливе значення акордеонного мистецтва зумовлено не тільки багатим історичним шляхом розвитку, але й винятковою роллю в умовах сьогодення.

Біографія автора

K. Bogicevic, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, м. Суми

аспірантка

Посилання

Terentyeva, N. A. (1994). History and theory of musical pedagogy and education: a training manual in 2 parts. (Part II). St. Petersburg. [in Russian].

Parakhonsky, B. A. (1988). The language of culture and the genesis of knowledge. National Academy of Sciences of Ukraine of USSR, Institute of Philosophy. Kуiv: Naukova Dumka. [in Russian].

Teplov, B. (1947). Psychology of music ability. Moscow; Leningrad: Academy of Pedagogical Sciences of the RSFSR. [in Russian].

Testimony: Memoirs of Dmitry Shostakovich, recorded and edited by Solomon Volkov. (1979). New York. [in Russian].

Teplov, B. M. (1961). Issues of individual differences. Moscow, 9–20. [in Russian].

Sokalsky, I.P. (1890–1907). Brockhaus and Efron Encyclopedic Dictionary: in 86 volumes (82 volumes and 4 additional). St. Petersburg. [in Russian].

Asafyev, B., Mazel, L., Sokhor, A. (1947). Ways of development of Soviet music. Essays on Soviet music creativity. Leningrad-Moscow. [in Russian].

Baklanova, N. (1974). Small exercises for beginners (clavier). Moscow: Muzyka. [in Russian].

Kogan, G. (1968). Results and lessons. Pianism Issues: Selected Articles. Moscow: Sovetskiy kompozitor, 311–321. [in Russian].

Bezugla, R. I. (2004). Martial Arts in the Music Culture of Ukraine (second half of the twentieth century) (Author’s dissertation for a Candidate of Arts degree: Special 17.00.01 “Theory and History of Culture”). Kyiv. [in Ukrainian].

Ustimenko-Kosorich, O. A. (2012). Social functions of the accordion school of Serbia. Restoredfrom file: ///C:/Users/user8/Downloads/nvd_2012_2_24.pdf. [in Ukrainian].

Dushny, A. (2014). Scientific comprehension of bayan accordion pedagogy in the context of musical education of Ukraine of the 21st century. Topical issues of the humanities. Issue 8, 96–102. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-26

Номер

Розділ

Мистецтвознавство