Місце акордеонного мистецтва в системі музичного виховання
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.066.09Ключові слова:
акордеон, акордеонне мистецтво, системa музичного вихованняАнотація
Проаналізовано погляди вчених-класиків на місце акордеонного мистецтва в системі музичного виховання. Окреслено вирішальне місце акордеону як засобу музичного виховання. Обґрунтовано, що акордеон як мистецтво посідає центральне місце в загальній системі музичного виховання та є обов’язковою складовою музикальної спадщини. Важливе значення акордеонного мистецтва зумовлено не тільки багатим історичним шляхом розвитку, але й винятковою роллю в умовах сьогодення.Посилання
Terentyeva, N. A. (1994). History and theory of musical pedagogy and education: a training manual in 2 parts. (Part II). St. Petersburg. [in Russian].
Parakhonsky, B. A. (1988). The language of culture and the genesis of knowledge. National Academy of Sciences of Ukraine of USSR, Institute of Philosophy. Kуiv: Naukova Dumka. [in Russian].
Teplov, B. (1947). Psychology of music ability. Moscow; Leningrad: Academy of Pedagogical Sciences of the RSFSR. [in Russian].
Testimony: Memoirs of Dmitry Shostakovich, recorded and edited by Solomon Volkov. (1979). New York. [in Russian].
Teplov, B. M. (1961). Issues of individual differences. Moscow, 9–20. [in Russian].
Sokalsky, I.P. (1890–1907). Brockhaus and Efron Encyclopedic Dictionary: in 86 volumes (82 volumes and 4 additional). St. Petersburg. [in Russian].
Asafyev, B., Mazel, L., Sokhor, A. (1947). Ways of development of Soviet music. Essays on Soviet music creativity. Leningrad-Moscow. [in Russian].
Baklanova, N. (1974). Small exercises for beginners (clavier). Moscow: Muzyka. [in Russian].
Kogan, G. (1968). Results and lessons. Pianism Issues: Selected Articles. Moscow: Sovetskiy kompozitor, 311–321. [in Russian].
Bezugla, R. I. (2004). Martial Arts in the Music Culture of Ukraine (second half of the twentieth century) (Author’s dissertation for a Candidate of Arts degree: Special 17.00.01 “Theory and History of Culture”). Kyiv. [in Ukrainian].
Ustimenko-Kosorich, O. A. (2012). Social functions of the accordion school of Serbia. Restoredfrom file: ///C:/Users/user8/Downloads/nvd_2012_2_24.pdf. [in Ukrainian].
Dushny, A. (2014). Scientific comprehension of bayan accordion pedagogy in the context of musical education of Ukraine of the 21st century. Topical issues of the humanities. Issue 8, 96–102. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.