№ 59 (2018)

Зміст

Музичне мистецтво

Творчо-організаційна складова вокальної підготовки студентів-акторів (на прикладі ХДАК) PDF
O. V. Yeroshenko
Піаністичний тезаурус як основа інтерпретації (на прикладі виконавських версій сонати оп. № 3 О. Скрябіна) PDF
N. Yu. Zymohliad
Гітарна музика Ф. Кленьянса PDF
T. P. Ivannikov
Особливості використання устаткування «Live Looping» у сучасному мистецтві естрадного співу PDF
D. V. Kocherzuk
Трансформації народнопісенного виконавства у творчості Каті Чілі (Катерини Кондратенко) PDF
Yu. I. Karchova
Метафорика музично-поетичного тексту вокального циклу Ж. Массне «Поема кохання» PDF
V. Yu. Kudriavtsev
Композиторська інтерпретація трагедії П. Корнеля «Горації» в однойменній опері А. Сальєрі PDF
Bin Liu
Особливості фортепіанної партії в камерно-вокальному циклі Д. Д. Шостаковича «Сатири» PDF
A. Yu. Rumyantseva
Розвиток китайського естрадно-вокального мистецтва в 1970–1990-х рр.: культурно-історичні та жанрово-стильові особливості PDF
A. M. Boiko
Релігійно-філософська концепція пісні Хуан Цзи «Закони неба» PDF
Mengmeng Chen
«Теоретичний піанізм»: у пошуках досконалого прийому PDF
O. Yu. Stepanova
Теорія китайської колоратури в науковій праці та вокальній творчості Шан Деї PDF
He Cao
Джаз у системі українського професійного музичного мистецтва PDF
Shuai Li

Театральне, кіно-, телемистецтво, хореографія

Танець-модерн у контексті мистецтвознавчого аналізу хореографічної культури України PDF
T. L. Drach
Збереження та розвиток національних традицій у хореографічних колективах української діаспори PDF
K. V. Ostrovska
Підготовка театральних кадрів у Галичині (1941–1944 рр.) PDF
V. B. Prokopiak
Драма В. Винниченка «Брехня» в сценічній інтерпретації М. Волошина PDF
M. V. Soroka
Формування й динаміка танцювальних шоу-програм у Європі PDF
O. V. Yakobchuk
Проблеми взаємодії театру Заходу та Сходу в ретроспекції вивчення антропології культури PDF
Zhenxing Li
Імпровізація як засіб розвитку творчих здібностей студентів на уроках «Мистецтва балетмейстера» PDF
L. F. Khotsyanovska
Жанрові особливості (музичний аспект) вертепу, шкільної драми та інтермедії як чинники музично-драматичного спрямування українського театру ХІХ ст. PDF
L. Yo. Kokhan
Інтерпретації балету П. І. Чайковського «Лускунчик» французькими балетмейстерами останньої чверті ХХ–ХХІ ст. PDF
K. V. Bortnyk

Теорія та історія мистецтв

Символізм кола в традиційному мистецтві (українсько-ірландські паралелі) PDF
O. S. Chastnyk
Наукова інтелігенція та Українська революція (1917–1921 рр.) PDF
V. M. Sheyko
Феномен концертмейстерського мистецтва в контексті наукової рефлексії PDF
N. V. Boyko
Профеcіоналізація хорового виконавства на західноукраїнських землях (основи та сучасність) PDF
Yu. M. Ivanova
Європейські прообрази китайської музичної драми перетворень: вестернізація класичного національного сюжету PDF
Xianwei E
Перехресні стежки культур: фольклорне виконавство національних меншин України кінця XX — початку XXI ст. PDF
A. O. Furdychko
Дитяче оркестрове виконавство в народно-інструментальному мистецтві України другої половини ХХ ст.: творчий аспект PDF
L. V. Shemet

Рецензії

Рецензія на книгу Дяченка М. В. «Просто жити (філософські нариси, есе)» PDF
V. M. Sheyko