Творчо-організаційна складова вокальної підготовки студентів-акторів (на прикладі ХДАК)

Автор(и)

Анотація

Розглянуто сучасні засоби творчо-організаційної складової вокального навчання студентів-акторів, визначено її особливості (на прикладі ХДАК). Відзначені праці, присвячені проблематиці вокального навчання акторів драматичного й музично-драматичного театрів загалом. Наголошено на значному використанні музичного матеріалу в сучасних театральних постановках, що, відповідно, потребує професійної музично-вокальної підготовки акторів. Аналізуються творчо-дидактичні зв’язки курсів «Музично-драматичний клас» і «Основи вокалу» як складових комплексної дисципліни «Основи вокального виконавства і теорії музики».

Біографія автора

O. V. Yeroshenko, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат мистецтвознавства, доцент

Посилання

Arkadin-Shkolnik, A. A. (2015). A live orchestra on stage. L. V. Rusakova (Ed.). Issues of the interaction of art, pedagogy and the theory and practice of education: a collection of scientific articles, 43, 178-188. Kharkiv National University of Arts named after I. P. Kotlyarevsky. Kharkiv: Publishing House LLC «S. A. M.». [In Russian].

Grin, L. O. (2011). Theoretical and methodological foundations of vocal training of future actors. Zaporozhye: ZNU. [In Ukrainian].

Tretyak, L. Kh. (2011). Concerning the means of training vocal apparatus in various methods of teaching voice. I.O. Bezgin (Head of the editorial board) and others. Scientific herald of the Kyiv National I. K. Karpenko-Kary Theatre, Cinema and Television University: collection of scientific articles, 8, 306–317. Kyiv National I. K. Karpenko-Kary Theatre, Cinema and Television University. [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-13

Номер

Розділ

Музичне мистецтво