Особливості використання устаткування «Live Looping» у сучасному мистецтві естрадного співу
Анотація
Розкрито специфіку використання новітніх технічних засобів у процесі концертної практики та студійної діяльності естрадного виконавця за допомогою комп’ютерного устаткування «Live Looping». Розглянуто причини створення новітніх форм обробки модульних даних зі звуком та голосом співака, що впливають на його сценічний імідж і техніку виконання. Описано сучасні особливості поєднання естрадного мистецтва із комп’ютерними програмами, які актуальні в комерційній сфері шоу-бізнесу. Висвітлено роль музичних технологій та перспективи подальшої роботи естрадного виконавця зі студійною апаратурою; проаналізовано специфіку концертної роботи співака під час використання системно-апаратної станції «Live Looping».Посилання
Maslova, A. (2014). Nastya Maslova is a live set for Pop-music.ru. Retrieved from https://www.youtube.com/watch?v=43VQ6dpk-sI. [In Russian].
Ovanenko, K. G. and Barilo, A. E. (2012). The appearance and development of American rap as a subculture and its influence on the culture of the whole world, Collection of materials of the XII International Scientific and Practical Conference of Students and Young Scientists, 3, 273. National Research Tomsk Polytechnic University. Tomsk: Publisher: Tomsk Polytechnic University. [In Russian].
Sibiryakov, V. N. (2016). Sound recording as a form of aesthetic interpretation (Thesis of Candidate of Philosophical Sciences: 09.00.04 — aesthetics). Moscow. [In Russian].
Program Loop Station (2017). Netlify.com. Retrieved from http://feedapple.netlify.com/programma-lup-stanciya.html. [In Russian].
What is a looper? (2016). Generate Press. Retrieved from http://kontrabass.ru/chto-takoe-looper/. [In Russian].
Live Looping (2017). Clubber.by. Retrieved from http://clubber.by/publ/music_style/live_looping/2-1-0-181. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.