Sale-культура і ресентимент
Анотація
Досліджуються деякі аспекти сучасної культури консюмеризму. Головна увага сфокусована на понятті sale-культури та її зв’язку з ресентиментом. Sale-культура розглядається в контексті дискурсу глем-капіталізму і його прояву у вигляді гламуру, тобто sale-культура — це не лише демонстрація практик розпродажів у супермаркетах, а й певна антропологічна модель поведінки,
яка, зокрема зумовлена візуалізаційними форматами, рекламою.
Посилання
Беньямин В. Произведение искусства в эпоху его технической
воспроизводимости / В. Беньямин // Озарения : [пер. Н. М. Берновской, Ю. А. Данилова, С. А. Ромашко]. — М. : Мартис, 2000. —
С. 122–152.
Бодрийяр Ж. В тени тысячелетия, или Приостановка года 2000
[Электронный ресурс] / Ж. Бодрийяр. — Режим доступа: http://www.
anthropology.ru/ru/texts/baudrill/shmill.html. — Загл. с экрана.
Бубер М. Я и Ты / М. Бубер // Два образа веры. — М. : ООО «Фирма Издательство АСТ», 1999. — С. 24–121.
Жижек С. О насилии / С. Жижек : [пер. с англ. А. Смирнова, Е. Ляминой]. — М. : Европа, 2010. — 184 с.
Ницше Ф. К генеалогии морали [Электронный ресурс] / Ф. Ницше. — Режим доступа: http://www.nietzsche.ru/works/mainworks/
genealogia/. — Загл. с экрана.
Сартр Ж.-П. Бытие и ничто: Опыт феноменологической онтологии
/ Ж.-П. Сартр : [пер. с фр., предисл., примеч. В. И. Колядко]. — М. :
Республика, 2000. — 639 с. — (Мыслители XX века).
Тейлор Ч. Етика автентичності / Ч. Тейлор : [пер. с англ.]. — Київ :
Дух і літера, 2002. — 128 с.
Ямпольский М. В стране победившего ресентимента [Электронный
ресурс] / М. Ямпольский. — Режим доступа: http://www.colta.ru/
articles/specials/4887. — Загл. с экрана.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.