Теоретико-методологічні засади організації дистанційного навчання в контексті музикознавчої діяльності

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.073.10

Анотація

Проаналізовано специфіку переходу на дистанційну форму навчання, зокрема проведення занять у режимі он­лайн на факультеті музичного мистецтва Харківської державної академії культури. Продемонстровано основні сильні та слабкі сторони такої форми освіти, особливості проведення індивідуальних, дрібногрупових і поточних занять он­лайн, окреслено деякі засоби реалізації досвіду такої форми проведення занять, набутого протягом двох останніх років професорсько­викладацьким складом факультету. Наголошено на необхідності пошуку і впровадження в педагогічну практику нових форм освітньої і наукової роботи зі студентами та аспірантами в умовах карантину, спричиненого пандемією COVID­19. Презентовано кілька творчих здобутків студентів і викладачів факультету музичного мистецтва ХДАК за останні два навчальні роки, які стали можливими не лише завдяки, а й всупереч усім складнощам, що пов’язані з переорієнтацією факультету на дистанційні форми навчання.

Біографія автора

Т. В. Большакова, Харківська державна академія культури

заслужений діяч мистецтв України, професор, декан факультету музичного мистецтва 

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-05

Номер

Розділ

Мистецтвознавство