DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5325.064.19

Екокультурні тенденції ресторанної діяльності в Україні

M. L. Bratitsel

Анотація


Визначено особливості діяльності сучасних ресторанних господарств у контексті розвитку екологічного підприємництва в Україні. Досліджено специфіку та тенденції розвитку екологічного підприємництва в Україні в галузі ресторанного господарства; уточнено поняття «екопідприємництво»; визначено концепцію діяльності вітчизняних екоресторанів у контексті принципів екологічної культури. Виявлено, що в галузі ресторанного господарства в Україні екологічне підприємництво, відповідно до інноваційного підходу, основаного на новому типі екологічно-економічного мислення (головний принцип — екологічної шкоди), передбачає заміщення екологічно шкідливих продуктів безпечними та здійснення діяльності, спрямованої на упередження, обмеження або ліквідацію негативних для навколишнього середовища наслідків господарської діяльності (переробка відходів та використання екологічно чистих технологій для мінімалізації забруднення навколишнього середовища).


Ключові слова


заклади ресторанного господарства; екологічне підприємництво; екокультура; екоресторани; навколишнє середовище

Повний текст:

PDF

Посилання


Gafforova, E. B. (2017). On the issue of determining the entities and criteria for classifying a business entity as ecological. National interests: priorities and security, 13, 12, 2218–2235. [In Russian].

Makar, O. I. (2012). Ecological culture in modern Russian society. D.Ed. Russian Academy of National Economy and Public Administration under the President of the Russian Federation. [In Russian].

Аnderson, T. L., Leal, D. R. Enviro-Capitalists : doing good while doing well. Lanham: Rowman & Littlefield Publishers Inc., 1997. [In English].

DeMicco, F. Seferis, J., Bao, Y., Scholz, M. E. (2014). The Eco-Restaurant of the future: a case study. Journal of foodservice business research, 17, 4, 363–368. [In English].

DiPietro, R. B., Gregory, S., Jackson, А. (2013). Going Green in Quick-Service Restaurants: Customer Perceptions and Intentions. International Journal of Hospitality & Tourism Administration, 14, 2, 139–156. https://doi.org/10.1080/15256480.2013.782217. [In English].

Kasim, A., Ismail, А. (2012). Environmentally friendly practices among restaurants: drivers and barriers to change. Journal of Sustainable Tourism, 20, 4, 551–570. https://doi.org/10.1080/09669582.2011.621540. [In English].

Raab, С., Baloglu, S. Chen, Y. (2017). Restaurant Managers’ Adoption of Sustainable Practices: An Application of Institutional Theory and Theory of Planned Behavior. Journal of Foodservice Business Research, 21, 2, 154–171. https://doi.org/10.1080/15378020.2017.1364591. [In English].

Schaltegger, S. F. (2002). Framework for ecopreneurship : leading bioneers and environmental managers to ecopreneurship. Greener management international, 38, 45–58. [In English].

Volery, T. (2002). Ecopreneurship Rationale, Current Issue and Future Challenges. Conference Papers of Swiss Research Institute of Small Business and Entrepreneurship. St. Gallen, 541–553. [In English].




Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-1140 (Online), ISSN 2410-5325 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net