Екокультурні тенденції ресторанної діяльності в Україні

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.064.19

Ключові слова:

заклади ресторанного господарства, екологічне підприємництво, екокультура, екоресторани, навколишнє середовище

Анотація

Визначено особливості діяльності сучасних ресторанних господарств у контексті розвитку екологічного підприємництва в Україні. Досліджено специфіку та тенденції розвитку екологічного підприємництва в Україні в галузі ресторанного господарства; уточнено поняття «екопідприємництво»; визначено концепцію діяльності вітчизняних екоресторанів у контексті принципів екологічної культури. Виявлено, що в галузі ресторанного господарства в Україні екологічне підприємництво, відповідно до інноваційного підходу, основаного на новому типі екологічно-економічного мислення (головний принцип — екологічної шкоди), передбачає заміщення екологічно шкідливих продуктів безпечними та здійснення діяльності, спрямованої на упередження, обмеження або ліквідацію негативних для навколишнього середовища наслідків господарської діяльності (переробка відходів та використання екологічно чистих технологій для мінімалізації забруднення навколишнього середовища).

Біографія автора

M. L. Bratitsel, Київський національний університет культури і мистецтв, Київ

асистент кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу

Посилання

Gafforova, E. B. (2017). On the issue of determining the entities and criteria for classifying a business entity as ecological. National interests: priorities and security, 13, 12, 2218–2235. [In Russian].

Makar, O. I. (2012). Ecological culture in modern Russian society. D.Ed. Russian Academy of National Economy and Public Administration under the President of the Russian Federation. [In Russian].

Аnderson, T. L., Leal, D. R. Enviro-Capitalists : doing good while doing well. Lanham: Rowman & Littlefield Publishers Inc., 1997. [In English].

DeMicco, F. Seferis, J., Bao, Y., Scholz, M. E. (2014). The Eco-Restaurant of the future: a case study. Journal of foodservice business research, 17, 4, 363–368. [In English].

DiPietro, R. B., Gregory, S., Jackson, А. (2013). Going Green in Quick-Service Restaurants: Customer Perceptions and Intentions. International Journal of Hospitality & Tourism Administration, 14, 2, 139–156. https://doi.org/10.1080/15256480.2013.782217. [In English].

Kasim, A., Ismail, А. (2012). Environmentally friendly practices among restaurants: drivers and barriers to change. Journal of Sustainable Tourism, 20, 4, 551–570. https://doi.org/10.1080/09669582.2011.621540. [In English].

Raab, С., Baloglu, S. Chen, Y. (2017). Restaurant Managers’ Adoption of Sustainable Practices: An Application of Institutional Theory and Theory of Planned Behavior. Journal of Foodservice Business Research, 21, 2, 154–171. https://doi.org/10.1080/15378020.2017.1364591. [In English].

Schaltegger, S. F. (2002). Framework for ecopreneurship : leading bioneers and environmental managers to ecopreneurship. Greener management international, 38, 45–58. [In English].

Volery, T. (2002). Ecopreneurship Rationale, Current Issue and Future Challenges. Conference Papers of Swiss Research Institute of Small Business and Entrepreneurship. St. Gallen, 541–553. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-05

Номер

Розділ

Українська культура