Особливості ринку релігійних товарів і послуг в Україні
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.064.11Ключові слова:
ринок релігій (культів), ринок релігійних послуг, продукція халяль, релігійний туризм, релігійні продовольчі й непродовольчі товари, православні ярмаркиАнотація
Виявлені особливості ринку релігійних товарів і послуг у християнському (католицькому, православному, протестантському) і мусульманському сегментах, проаналізована економічна діяльність релігійних організацій як надавачів певних послуг населенню (що не обов’язково має належати до певної релігійної організації), визначені причини поширення релігійних послуг в умовах секуляризованого суспільства.Посилання
Kusch, A. (2018). The church has not lived for a long time at the expense of parishioners. Retrieved from https://112.ua/mnenie/cerkovnaya-ekonomika-a-kto-budet-finansirovat-avtokefalnuyu-cerkov-447080.html. [In Russian].
Bukin K., Levin M. (2018). Competition in the regulated market of religious services. Economic policy, Vol. 13, 1. P. 1–16. [In Russian].
Nikitin, K. (2011). The income of the church, as a rule, is not tied to the will of the taxpayers. Retrieved from https://iz.ru/news/502819. [In Russian].
Semenets, G. (2012). Popes Wars and the church business: the winner will receive the market of Orthodox services in Ukraine. Retrieved from http://argumentua.com/stati/popovskie-voiny-i-tserkovnyi-biznes-pobeditel-poluchit-rynok-pravoslavnykh-uslug. [In Russian].
Safronov, A. G. (2004). Religious psychopractice in the history of culture. Kharkiv: KhSAC. 304 s. [In Russian].
Shovkalov, Sh. A. (2018). Formation and development of the market of confessional services in Russia: theory, methodology, practice. (Abstract of a doctorate in economics). Krasnoyarsk. 40 p. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.