Мережева творчість у контексті герменевтичних досліджень культури
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.064.07Ключові слова:
герменевтика, сучасна культура, мережева творчість, інтернет-мем, методологія культурологіїАнотація
Конкретизовано поняття мережевої творчості. У результаті виявлення інтерпретаційних можливостей інтернет-мемів, фотографій у соціальних мережах та коментарів до них визначено потенціал мережевої творчості в контексті герменевтичних досліджень культури. Здобутки мережевої творчості проаналізовано в трьох контекстах: персональному, соціальному, загальнолюдському. З’ясовано, що завдяки їхній інтерпретації осягаються особливості сучасної культури, і навпаки — неможливо сформувати уявлення про культуру, не ознайомившись з її творчими здобутками. Герменевтику визначено як дієвий підхід до розуміння мережевої культури, а мережеву творчість — як додатковий методологічний апарат герменевтичного дослідження, що засвідчує перспективи становлення і розвитку нового напряму — культурологічної герменевтики.Посилання
Castells, M. (2004). Internet Galaxy. Yekaterinburg: U-Faktoriya. [in Russian].
Kolesnyk, О. S. (2014). Culturological hermeneutics and the dialogue of the contexts. Culture and modernity, 1, 24–30. [in Ukrainian].
Olenina, O. Yu., Pichugina, Yu. O. Internet-memes of Ukrainian origin in the cultural practice of modern society. National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald, 3, 77–81. [in Ukrainian].
Oleshkova, A. M. (2017). Internet meme as a means of cultural reproduction. Society: philosophy, history, culture, 8, 164–166. [in Russian].
Simakova, Yu. A. (2014). Hermeneutic potential of animation in the study of culture (Abstract thesis … candidate of culturology: 24.00.01). Yekaterinburg. [in Russian].
Sztompka, P. (2007). Visual sociology. Photography as a method of research. Moscow: Logos. [in Russian].
Hannerz, U. (1989). Notes on the Global Ecumene. Public Culture, V. 1., 2, 66–69. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.