Специфіка візуальних форм ідентичності в соціальному віртуальному середовищі
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.064.05Ключові слова:
візуальні образи, форми ідентифікації, соціальні мережі, Інтернет, віртуальне середовищеАнотація
Визначено специфіку дизайнерської розробки та використання візуальних форм ідентичності користувачів в умовах соціального віртуального середовища. Розглянуто типи та стилі візуального втілення користувачів со-ціальних мереж у контексті специфіки самоідентифікації особистості. Визначено, що на сучасному етапі створення візуального втілення передбачає не лише використання образного підходу, а й розширену інтерактивну взаємодію з користувачем, урахування соціальної реакції у всесвітній мережі та специфіки розробки веб-сайтів. Доведено доцільність збільшення та врізноманітнення дизайнерських проектів візуальних форм ідентифікації.Посилання
Ambady, N., Hallahan, M., Rosenthal, R. (1995). On judging and being judged acturatelly in zero-acquaintance situations. Journal of Personality and Social Psychology, 69(3), 518–529.
Burgoon, J., Buller, D., Woodall, W. (1996). Nonverbal communication: The unspoken dialogue. New York: McGraw-Hill.
Nam, Y. H., Park, J. Y. (2009). The understanding of avatar design : various types and styles of avatars and the design considerations. Illustration Forum, 18(1), 91–102.
Nowak, K. L., Rauh, Ch. (2006). The Influence of the Avatar on Online Perceptions of Anthropomorphism, Androgyny, Credibility, Homophily, and Attraction. Journal of Computer-Mediated Communication, 11, 153–178.
Park, J. Y. (2007). Interactive design principles: online communities and the user experience. Journal of Digital Design, 2, 11–19.
Suler, J. (2001). The Psychology of Avatars and Graphical Space in Multimedia Chat Communities. Chat-Kommunikation. M. Beiswenger (Еd.). Stuttgart : Ibidem, 305–344.
Taylor, T. L. (2002). Living digitally: Embodiment in virtual worlds. The social life of avatars: Presence and interaction in shared virtual environments. R. Schroeder (Ed.). London: Springer-Verlag, 40–62.
Vasalou, A., Joinson, A. N., Pitt, J. (2007). Constructing my online self: Avatars that increase self-focused attention. Proceedings of ACM CHI 2007 Conference on Human Factors in Computing Systems, 445–448. https://doi.org/10.1145/1240624.1240696.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.