DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5325.064.05

Специфіка візуальних форм ідентичності в соціальному віртуальному середовищі

V. V. Solomatova

Анотація


Визначено специфіку дизайнерської розробки та використання візуальних форм ідентичності користувачів в умовах соціального віртуального середовища. Розглянуто типи та стилі візуального втілення користувачів со-ціальних мереж у контексті специфіки самоідентифікації особистості. Визначено, що на сучасному етапі створення візуального втілення передбачає не лише використання образного підходу, а й розширену інтерактивну взаємодію з користувачем, урахування соціальної реакції у всесвітній мережі та специфіки розробки веб-сайтів. Доведено доцільність збільшення та врізноманітнення дизайнерських проектів візуальних форм ідентифікації.

Ключові слова


візуальні образи; форми ідентифікації; соціальні мережі; Інтернет; віртуальне середовище

Повний текст:

PDF

Посилання


Ambady, N., Hallahan, M., Rosenthal, R. (1995). On judging and being judged acturatelly in zero-acquaintance situations. Journal of Personality and Social Psychology, 69(3), 518–529.

Burgoon, J., Buller, D., Woodall, W. (1996). Nonverbal communication: The unspoken dialogue. New York: McGraw-Hill.

Nam, Y. H., Park, J. Y. (2009). The understanding of avatar design : various types and styles of avatars and the design considerations. Illustration Forum, 18(1), 91–102.

Nowak, K. L., Rauh, Ch. (2006). The Influence of the Avatar on Online Perceptions of Anthropomorphism, Androgyny, Credibility, Homophily, and Attraction. Journal of Computer-Mediated Communication, 11, 153–178.

Park, J. Y. (2007). Interactive design principles: online communities and the user experience. Journal of Digital Design, 2, 11–19.

Suler, J. (2001). The Psychology of Avatars and Graphical Space in Multimedia Chat Communities. Chat-Kommunikation. M. Beiswenger (Еd.). Stuttgart : Ibidem, 305–344.

Taylor, T. L. (2002). Living digitally: Embodiment in virtual worlds. The social life of avatars: Presence and interaction in shared virtual environments. R. Schroeder (Ed.). London: Springer-Verlag, 40–62.

Vasalou, A., Joinson, A. N., Pitt, J. (2007). Constructing my online self: Avatars that increase self-focused attention. Proceedings of ACM CHI 2007 Conference on Human Factors in Computing Systems, 445–448. https://doi.org/10.1145/1240624.1240696.




Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-1140 (Online), ISSN 2410-5325 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net