DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5325.063.24

Жіночі образи в плакатному мистецтві рекламістів епохи модерну

V. O. Cheban

Анотація


Проаналізовано етапи зародження й розвитку плакатного мистецтва кінця XIX — початку XX ст. Охарактеризовано особливості плакатного мистецтва в різних країнах Європи та названо основних представників. Виявлено вплив «жіночого питання» на творчість митців епохи модерну у сфері декоративно-ужиткового мистецтва. Розглянуто специфіку зображення жіночих образів у плакатному мистецтві відомих рекламістів.

Ключові слова: епоха модерну, жіночий образ, плакатне мистецтво, афіша.


Повний текст:

PDF

Посилання


Arslanov, V. G. (2005). Western art history of the XX century. Moscow: Tradition: Academic Project. [In Russian].

Venturi, L. (1958). From Manet to Lautrec. Gabrichevsky, A. G. (Ed.). Kin Ts. I. (Trans. From Italian). Moscow: Foreign Literature Publishing House. [In Russian].

Vorkunova, N. (1972). Toulouse-Lautrec. Moscow: Nauka. [In Russian].

Kostenevich, A. (1996). Bonnar and the artists of the Nabi group: Collections of Russian Museums: [Album] (with pic.). E. Gavrilov (Art). St. Petersburg: Aurora. [In Russian].

Sarabyanov, D.V. (1989). Art Nouveau style. Origins. Story. Problems. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

Tugenhold, J. A. (1928). Western artistic culture (pp. 137–159). Moscow: State Publishing House. [In Russian].

Yavorskaya, N. V. (1972). Pierre Bonnard: the biography of an individual (with pic.). Moscow: Iskusstvo. [In Russian].




ISSN 2522-1140 (Online), ISSN 2410-5325 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net