Жіночі образи в плакатному мистецтві рекламістів епохи модерну

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.063.24

Анотація

Проаналізовано етапи зародження й розвитку плакатного мистецтва кінця XIX — початку XX ст. Охарактеризовано особливості плакатного мистецтва в різних країнах Європи та названо основних представників. Виявлено вплив «жіночого питання» на творчість митців епохи модерну у сфері декоративно-ужиткового мистецтва. Розглянуто специфіку зображення жіночих образів у плакатному мистецтві відомих рекламістів.

Ключові слова: епоха модерну, жіночий образ, плакатне мистецтво, афіша.

Біографія автора

V. O. Cheban, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

аспірант

Посилання

Arslanov, V. G. (2005). Western art history of the XX century. Moscow: Tradition: Academic Project. [In Russian].

Venturi, L. (1958). From Manet to Lautrec. Gabrichevsky, A. G. (Ed.). Kin Ts. I. (Trans. From Italian). Moscow: Foreign Literature Publishing House. [In Russian].

Vorkunova, N. (1972). Toulouse-Lautrec. Moscow: Nauka. [In Russian].

Kostenevich, A. (1996). Bonnar and the artists of the Nabi group: Collections of Russian Museums: [Album] (with pic.). E. Gavrilov (Art). St. Petersburg: Aurora. [In Russian].

Sarabyanov, D.V. (1989). Art Nouveau style. Origins. Story. Problems. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

Tugenhold, J. A. (1928). Western artistic culture (pp. 137–159). Moscow: State Publishing House. [In Russian].

Yavorskaya, N. V. (1972). Pierre Bonnard: the biography of an individual (with pic.). Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-04

Номер

Розділ

Теорія та історія мистецтв