Жіночі образи в плакатному мистецтві рекламістів епохи модерну
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.063.24Анотація
Проаналізовано етапи зародження й розвитку плакатного мистецтва кінця XIX — початку XX ст. Охарактеризовано особливості плакатного мистецтва в різних країнах Європи та названо основних представників. Виявлено вплив «жіночого питання» на творчість митців епохи модерну у сфері декоративно-ужиткового мистецтва. Розглянуто специфіку зображення жіночих образів у плакатному мистецтві відомих рекламістів.
Ключові слова: епоха модерну, жіночий образ, плакатне мистецтво, афіша.
Посилання
Arslanov, V. G. (2005). Western art history of the XX century. Moscow: Tradition: Academic Project. [In Russian].
Venturi, L. (1958). From Manet to Lautrec. Gabrichevsky, A. G. (Ed.). Kin Ts. I. (Trans. From Italian). Moscow: Foreign Literature Publishing House. [In Russian].
Vorkunova, N. (1972). Toulouse-Lautrec. Moscow: Nauka. [In Russian].
Kostenevich, A. (1996). Bonnar and the artists of the Nabi group: Collections of Russian Museums: [Album] (with pic.). E. Gavrilov (Art). St. Petersburg: Aurora. [In Russian].
Sarabyanov, D.V. (1989). Art Nouveau style. Origins. Story. Problems. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].
Tugenhold, J. A. (1928). Western artistic culture (pp. 137–159). Moscow: State Publishing House. [In Russian].
Yavorskaya, N. V. (1972). Pierre Bonnard: the biography of an individual (with pic.). Moscow: Iskusstvo. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.