Розвиток вітчизняного фестивального руху: історіографічний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.063.22Анотація
Узагальнено результати сучасних наукових розвідок вітчизняних дослідників, предметом розгляду яких є різновекторні складові вітчизняного фестивального руху. Проаналізовано мистецтвознавчі й культурологічні наукові статті та дисертаційні дослідження, у яких розглянуто окремі аспекти фестивальних практик. Історіографічний огляд виконано за регіональним і тематичним (який описує історичні процеси, організаційні особливості, філософський аспект, складову сучасної культурної комунікації та ін.) принципами.
Ключові слова: фестиваль, фестивальний рух, фестивальна практика, історіографія.Посилання
Bermes, I. L. (2015). Organizational fundamentals of the music festival movement in Ukraine. Cultural Studies, 8, 150–155. [In Ukrainian].
Vitkalov, S. V. (2016). Festival movement as a cultural phenomenon of the present: analysis of the regional vector. Culture of Ukraine. Series: Cultural Studies, 52, 182–190. [In Ukrainian].
Gabchak, N. F. (2013). Festival tourism of Transcarpathia and its regional policy. Collection of scientific works of the Military Institute of the Taras Shevchenko National University of Kyiv, 44, 256–262. [In Ukrainian].
Goblik-Markovich, N. M. (2013). Geography of Transcarpathian festivals. Scientific Bulletin of National Forestry University of Ukraine, 23, 389–395. [In Ukrainian].
Zuiev, S. P. (2007). Modern cultural space and semiotics of the music festival (the case of Kharkiv) (Thesis of the candidate of art studies: 17.00.01). Kharkiv State Academy of Culture. Kharkiv. [In Ukrainian].
Kripchuk, M. V. (2013). Development of contemporary art festivals in Luhansk region at the beginning of the 21st century. Art scene notes, 24, 148–153. [In Ukrainian].
Lapchuk, O. (2015). Festival life of Lutsk at the turn of the millennium: how it happened. Scientific herald of the Lesia Ukrainka Eastern European National University. Historical sciences, 7, 88–93. [In Ukrainian].
Lytovka, O. (2013). Festival movement of Ukraine during its independence. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series: Social Communications, 2, 111–115. [In Ukrainian].
Moskovichova, Yu. O. (2017). Modern trends in music festivals in Vinnytsia. Ukrainian culture: past, modern, ways of development. Art studies, 24, 126–133. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2017_24_22. [In Ukrainian].
Nabokov, R. G. (2013). Festival in the context of festive and laugh culture. Culture of Ukraine, 43, 118–126. [In Ukrainian].
Onatskyi, M. Yu. (2016). The current state and development prospects of the festival tourism in the Kharkiv. Bulletin of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economy. Country Studies. Tourism, 5, 145–150. [In Ukrainian].
Piskach, A. (2011). Festival movement in the cultural life of Ukraine of the late 20th — early 21st century: non-folkloristic tendencies. Ukrainian culture: past, modern, ways of development: a collection of scientific works of the Rivne State Humanitarian University (Vol. 2) 17, 90–93. Rivne. [In Ukrainian].
Pchelintseva, L. I. (2015). The main tendencies of the development of contemporary art festivals in Kyiv of the late 20th — early 21st century. Current issues of history, theory and practice of artistic culture, 34, 169–174. [In Ukrainian].
Sergienko, O. (2011). The competition and festival movement of the populists of Lviv region (the late 20th — early 21st century). Collection of scientific works of young scientists of the Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University, 2, 63–67. [In Ukrainian].
Sychova, O.V. (2013). Contemporary trends of the Crimean festival movement. Bulletin of the National Academy of Leaders of Culture and Arts, 4, 201–205. [In Ukrainian].
Trunova, I. M. (2014). Some aspects of cultural and art festivals in the Khmelnytsk region: the early 21st century. Bulletin of the National Academy of Leaders of Culture and Arts, 1, 105–112. [In Ukrainian].
Usenko, N.O. (2013). Multimedia in the Kharkiv artistic process (using the Non Stop Media Youth Projects Festival as an example). Bulletin of the Kharkiv State Academy of Design and Arts. Art studies. Architecture, 1, 134–136. [In Ukrainian].
Shved, M. B. (2006). The development trends of international festivals of the contemporary music in Ukraine at a new stage. 1990–2005 (Abstract of the thesis of the candidate of arts: 17.00.01). Lviv. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.