DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5325.063.16

Веб-серіал як новітнє явище культури постмодернізму

K. V. Kurylo

Анотація


Відстежено процес інтеграції веб-серіалу в систему аудіовізуальної культури. Наведено концепції становлення веб-серіалу дослідників Пола Грейнджа, Джин Бюргесс та Джошуа Гріна. На прикладі розгляду інтерактивних відносин автора веб-серіалів з їх аудиторією виявлено формотворчі ознаки веб-серіалу, що характеризують його як новітнє явище в культурі постмодернізму.

Ключові слова: веб-серіал, Інтернет, культура постмодернізму, аудіовізуальна культура, новітня культурно-мистецька форма, аудиторія, інтерактивність.

Повний текст:

PDF

Посилання


Benson, P. (2017). The Discourse of YouTube: Multimodal Text in a Global Context. New York: Taylor & Francis. (Routledge). [In English].

Burgess, J., and Green, J. (2009). YouTube: Online Video and Participatory Culture. United States: John Wiley & Sons. (Polity Press). [In English].

Grainge, P. (2011). Ephemeral Media: Transitory Screen Culture from Television to YouTube. United Kingdom, London: British Film Institute. (Palgrave Macmillan). [In English].

Harrington, R. (2011). Professional Web Video: Plan, Produce, Distribute, Promote and Monetize Quality Video. Canada: Taylor, & Francis. [In English].

Staskus, J. (2010). Analyzing Box of Schmu: An Examination of the Web Series and the Aesthetics of Internet Television. United States: Ball State University. [In English].




ISSN 2522-1140 (Online), ISSN 2410-5325 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net