Веб-серіал як новітнє явище культури постмодернізму

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.063.16

Анотація

Відстежено процес інтеграції веб-серіалу в систему аудіовізуальної культури. Наведено концепції становлення веб-серіалу дослідників Пола Грейнджа, Джин Бюргесс та Джошуа Гріна. На прикладі розгляду інтерактивних відносин автора веб-серіалів з їх аудиторією виявлено формотворчі ознаки веб-серіалу, що характеризують його як новітнє явище в культурі постмодернізму.

Ключові слова: веб-серіал, Інтернет, культура постмодернізму, аудіовізуальна культура, новітня культурно-мистецька форма, аудиторія, інтерактивність.

Біографія автора

K. V. Kurylo, Харківська державна академія культури, м. Харків

аспірант факультету культурології

Посилання

Benson, P. (2017). The Discourse of YouTube: Multimodal Text in a Global Context. New York: Taylor & Francis. (Routledge). [In English].

Burgess, J., and Green, J. (2009). YouTube: Online Video and Participatory Culture. United States: John Wiley & Sons. (Polity Press). [In English].

Grainge, P. (2011). Ephemeral Media: Transitory Screen Culture from Television to YouTube. United Kingdom, London: British Film Institute. (Palgrave Macmillan). [In English].

Harrington, R. (2011). Professional Web Video: Plan, Produce, Distribute, Promote and Monetize Quality Video. Canada: Taylor, & Francis. [In English].

Staskus, J. (2010). Analyzing Box of Schmu: An Examination of the Web Series and the Aesthetics of Internet Television. United States: Ball State University. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-04

Номер

Розділ

Театральне, кіно-, телемистецтво, хореографія