Специфіка функціонування сучасного оперного театру в культуротворчій сфері Китаю
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.063.11Анотація
Виявлено специфіку функціонування сучасного оперного театру Китаю як поліструктурного культурно-мистецького, розважального комплексу, у якому реалізуються різноманітні державні програми підтримки мистецьких заходів. На прикладі діяльності Державного Великого театру Китаю (National Grand Theatre, м. Пекін) розглянуто особливість сучасної китайської музично-театральної культури, яка увиразнюється розмаїттям видів і форм оперного мистецтва, зорієнтованих на європейський досвід в умовах глобалізованого соціокультурного середовища.
Ключові слова: оперний театр, культуротворча сфера, оперно-театральна культура сучасного Китаю, сучасна китайська опера.
Посилання
State Bolshoi Theater of China. Retrieved from http://www.chncpa.org/
Luo Zhihui. (2016) Concert Life of Contemporary China (Dissertation for Candidate of Art Criticism). St. Petersburg State Conservatory of the name N. A. Rimsky-Korsakov. St. Petersburg [In Russian].
Liu Jin. (2010) The opera culture of modern China: the problem of the preparation of performing cadres (Dissertation for Candidate of Art Criticism). St. Petersburg State Conservatory of the name N. A. Rimsky-Korsakov. St. Petersburg [In Russian].
Sun Juan (2013). The Formation and Development of Musical Theater in China (Dissertation for Candidate of Art Criticism). Belarusian State University of Culture and Arts. Minsk [In Russian].
Zhang Lizhen (2010). Contemporary Chinese opera (history and development perspectives) (Dissertation for Candidate of Art Criticism). St. Petersburg State Conservatory of the name N. A. Rimsky-Korsakov. St. Petersburg [In Russian].
Zhang Kai (2017). Modern opera house as an art phenomenon and a category of musicological discourse (Author’s abstract of the degree of Candidate of Arts). Odesa National Musical Academy of the name Antonina Nezgdanova. Odesa [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.