Європейські витоки хорового мистецтва Китаю
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.063.06Анотація
Розглянуто історичні, соціокультурні та музичні фактори, які вплинули на становлення професійного хорового мистецтва Китаю. Визначено, що китайська хорова музика виникла в результаті запозичення європейських жанрово-стильових основ та системи музичної освіти. Виокремлено витоки хорового мистецтва Китаю, зумовлені місіонерською, просвітницькою діяльністю європейських діячів і музикантів XVIІ — ХІХ ст., освітньо-реформаційною спрямованістю державних перетворень у країні межі ХІХ — початку ХХ ст. та синтезом жанрових моделей побутової й масової пісні з використанням європейських і американських музичних тем.Посилання
Wang Yuhe. (2012). The history of modern Chinese music [In Chinese].
Wang Yuhe (1991). Review of Choral Music Development in China. Bulletin of the Tianjin Conservatory, 1, 18-21 [In Chinese].
Voskoboinikova, Yu.V. (2018). Regency activity as a systemic phenomenon of modern Orthodox culture (Thesis of doctor of Art Criticism: specialty 26.00.01). Kharkiv, KhSAC. [In Ukrainian].
Li Junsheng. (2006). The development of choral art and the education of the talents of choral conductors. Pedagogy and the profession, 11, 85–86 [In Chinese].
Li Shiyuan (2004). Contemporary Chinese Music: Dialogue with Western Traditions. Shanghai: Shanghai Conservatory Publishing House [In Chinese].
Xing Xiaomeng, Xu Tong Guan. (2015). Development and evolution of Chinese choral culture. Journal of the North-Eastern Pedagogical University. Series: Philosophy and Social Sciences, 4, 58 - 76 [In Chinese].
Tao Ya Bin (2001). Music and cultural exchange between the dynasties of Qing and Ming. Beijing: Publishing House “East” [In Chinese].
Tian Xiaobao. (2008). Modernity of Chinese Choral Art, 5, 131–132 [In Chinese].
Xiang Xiang. (1937). Brief essays on the distribution of Western music in the East. Historical and geographical monthly, 2. Shanghai [In Chinese].
Wu Hongyuan. (2016). Chinese art song: theory and history of the genre (Thesis of Candidate of Art Criticism). Kharkov. [In Chinese].
Fen Yibin. (2004). Questions about the reform of the system of professional choral education in pedagogical universities. Music of China, 3, 113–114 [In Chinese].
Huan Xuan. (2004). The influence of choral art on the general education of students. Art questions, S1, 88–89 [In Chinese].
Chen Yu. (2010). Choral education of universities at the present stage. Proceedings of the modern economy, 3, 616–619 [In Chinese].
Zhang Weijia. (2010). The role of the choir to improve the overall quality of students. Materials on pedagogy, 2, 113–114 [In Chinese].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.