Сучасна проблематика подієвого менеджменту мистецьких проектів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.038

Анотація

Досліджено та проаналізовано ключові аспекти подієвого менеджменту й мистецького проекту в контексті їх взаємодії в умовах сучасного соціокультурного простору. Розглянуто сучасний подієвий менеджмент мистецьких проектів; роль подієвих менеджерів у створенні підтримуючих структур художніх процесів; проаналізовано вплив мистецьких проектів у соціальних, художніх та економічних аспектах. Виявлено, що особливостями подієвого менеджменту мистецьких проектів є поєднання та узгодження техніки й процесів бізнес-андміністрування зі світом мистецтва — практичні аспекти ведення бізнесу (раціональне управління ресурсами, підтримка витрат у межах бюджету, забезпечення ефективності) поєднуються з мистецькими засобами вираження, у яких закладено бачення та емоції художників, не пов’язаних з отриманням прибутку. У цьому разі подієвий менеджмент сприяє свободі та простору мистецтва, виконанню суспільної функції — надихати на ідеї і творчі задуми, естетично виховувати, вирішуючи нагальні проблеми суспільства, формувати людську індивідуальність і створювати культурний спадок.

Біографія автора

S. V. Oborska, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

кандидат мистецтвознавства, доцент

Посилання

Bowdin, G., Allen, J., O’Toole, W., Harris, R., McDonnell, I. (2010) Events Management. Oxford: Elsevier Butterworth-Heinemann [in English].

Getz, D. (2012). Event Studies: theory, research and policy for planned events. London: Routledge [in English].

Jareme, A. Аyvaru, A. (2007). The Role of Mediators in Enabling the Learning Process of New Entrants to Art Field. Knowledge Management Research and Practice, 5 (2), 117–125 [in English].

Jareme, A. Аyvaru, A. (2015). Art encountering society; identifying the skills 13th International Conference of Arts and Cultural management, June 28 — July 2, 2015. The Institute of Public Management and Territorial Governance of Aix-Marseille University and KEDGE Business School, Aix-en-Provence and Marseille, France [in English].

Ramsborg, G.C., B Miller, D Breiter, BJ Reed & A Rushing (eds) (2008). Professional meeting management: Comprehensive strategies for meetings, conventions and events, 5th ed. Kendall/Hunt Publishing, Dubuque, Iowa [in English].

Shone, A., Parry, B. (2010). Successful Event Management. Andover: Cengage Learning EMEA [in English].

Still running an art marathon for Вoston. Retrieved from https://www.bu.edu/cfa/boston-university-college-of-fine-arts [in English].

Tassiopoulus, D (ed.) (20050. Event Management: a professional and development approach. Lansdowne: Juta [in English].

Turner, J. R. (1998). Handbook of project-based management. New York : McGraw Hill [in English].

Vik Muniz. Retrieved from http://vikmuniz.net [in English].

Wenger, E. C. (1998). Communities of practice: learning, meaning and identity. Cambridge : Cambridge University Press [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-28

Номер

Розділ

Теорія та історія мистецтв