Парадокси «перевтілення» в акторському мистецтві. Теорія та практика
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.036Анотація
Переосмислено поняття «перевтілення» в акторському мистецтві. Концептуальним методологічним ядром дослідження є компаративний, семіотичний, етимологічний та аналітичний аналіз цього поняття щодо відповідності його суті акторської творчості. Проаналізовано протиріччя вчення К. Станіславського про мистецтво «перевтілення». Висновано, що поширене в театральній теорії та практиці поняття «перевтілення» суперечить органічній природі актора, гальмуючи процес його виховання та розвитку театрального мистецтва.Посилання
Barboy, Yu. (1986). The theory of reincarnation and the system of the stage image. Actor. Characters. Role. The image (pp. 24-63). Leningrad: Leningrad State Institute of Theater, Music and Cinematography. [In Russian].
Butenko, E. (2004). Imitation theory of stage reincarnation. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].
Dal, V. (2007). Explanatory Dictionary of the Living Great Russian Language (Vol. 1). I. Baldwin de Courten (Ed.). Moscow: OLMA Media Group. [In Russian].
Popov, A. (1979). Creative heritage (Vol. 1). Moscow: All-Russian Theatrical Society. [In Russian].
Stanislavski, K. S. (1954). Collected Works (Vol. 2). G. V. Kristi, Vl. N. Prokofiev (Ed.). Moscow: Art. [In Russian].
Stanislavski, K. S. (1955). Collected Works (Vol. 3). G. V. Kristi, Vl. N. Prokofiev (Ed.). Moscow: Iskusstvo. [In Russian].
Stanislavski, K. S. (1958). Collected Works (Vol. 5). G. V. Kristi, Vl. N. Prokofiev (Ed.). Moscow: Iskusstvo. [In Russian].
Stanislavski, K. S. (1960). Collected Works (Vol. 8). G. V. Kristi, Vl. N. Prokofiev (Ed.). Moscow: Iskusstvo. [In Russian].
Stanislavski, K. S. (1955). Theatrical inheritance. Moscow: Academy of Sciences of the USSR. [In Russian].
Stanislavski, K. S. (1953). Articles. Speeches. Conversations. Letters. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].
Shchepkin, M. (1928). Notes of the serf actor. Moscow: Sovremennye problemy. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.