Жанрові метаморфози в контексті дії принципу нелокальності в практиці та теорії мистецтва (на основі аудіовізуального мистецтва)
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.035Анотація
Проаналізовано публікації, у яких досліджено зміни в морфологічних структурах аудіовізуального мистецтва на сучасному етапі. Розглянуто особливості дії принципу нелокальності на жанрові структури аудіовізуального мистецтва. Охарактеризовано зміни в жанрових структурах аудіовізуального мистецтва в контексті різних комунікативних платформ. Описано механізми створення сучасних жанрів-гібридів в аудіовізуальному мистецтві. Виявлено вплив принципу нелокальності на сучасну ситуацію «нестабільної» детермінованості.Посилання
Schmid, J. Neue Konkurrenz durch User Generated Content. Retrieved from http://archive.li/BFTEs#selection-303.0-305.1 [In German].
Kung, L., and Ricard, R. (2008). The Internet and The Mass Media. Sage. [In English].
Alfiorov, A. M. and Alforova, Z. I. (2017). Return to nonlocality: about methodological “landslides” in culturology and art criticism. V. M. Sheyko (ed.). Culture of Ukraine. Series: Culturology: a collection of scientific works, 55, 8-17. Kharkiv State Academy of Culture. Kharkiv. [In Ukrainian].
Gavrilyuk, A. P. (2006). Genre in the context of the historical development of television art: the example of the television space of Russia and Ukraine, 1950-2005. (Author’s dissertation ... Candidate of Art History: 17.00.09). St. Petersburg. [In Russian].
Danilevsky, I. V. (2003). Structures of the collective unconscious: the quantum-like social reality (published in the second, corrected and supplemented). Moscow: Com-Book. [In Russian].
Dennett, D. (2004). Types of the psyche: Towards an understanding of consciousness. L. B. Makeyeva (General Ed.). A. Veretennikov (Translat. from English). Moscow: Idea-Press. [In Russian].
Derrida, J. (2000). About grammatology. Moscow: Ad Marginem. [In Russian].
Evin, I. A. (2009). Art as a complex self-organizing system. (Author’s dissertation ... Dr. of Philosophy: 09.00.11). Moscow. [In Russian].
Kostikov, V. Yu. (2017). Promotion of the brand of the sports club in the genres of multimedia. Media almanac, 2, 92-102. [In Russian].
Lukomtsev, Yu. K. Dictionary of the Tartu-Moscow Semiotics School. Retrieved from http://diction.chat.ru/xud_kom.html [In Russian].
Sidorova, I. G. (2014). Communication and pragmatic characteristic features of personal Internet discourse (site, blog, social network, commentary). (Author’s dissertation ... Candidate of Philological Sciences). Volgograd. [In Russian].
Sidorova, I. G. (2013). Communication and pragmatic characteristic features of Internet genres “Live Journal” and “Twitter”. Proceedings of the Saratov University. Series: Philology. Journalism, vol. 13, No. 2, 109-113. [In Russian].
Smerichyovsky, E. F. (2002). Information civilization: the problem of virtual reality in social development. (Author’s dissertation ... Candidate of Philosophy of Sciences: 09.00.03). Donetsk National University. Donetsk. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.