Самостійна робота студентів у контексті формування вокальної компетентності актора
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.029Анотація
Висвітлено проблематику самостійної вокальної підготовки студентів-акторів, яка відповідно до синтетичної музично-драматичної суті українського театру, репрезентована як дієвий засіб автоматизації набутих вокальних навичок та професійного самовдосконалення. Наголошено на значущості технічних вправ і вокалізів у процесі відпрацювання вокального дихання, точного інтонування, формування відчуття ритму, свободи володіння динамічними відтінками, урізнобарвлення емоційної палітри, спектра штрихів виконання, розвитку імпровізаційного потенціалу, важливості закріплення вокальних виконавських принципів у контексті інноваційних шляхів розвитку сучасного українського театру, зокрема поширення практики застосування нових технічних засобів.Посилання
Ben, H. (2012). Features of singing drama actors. Visnyk of the Lviv university. Series Art Studies, 11, 111-116. Lviv: Ivan Franko National University of Lviv. [in Ukrainian].
Ben, H. (2013). On the organization of vocal classes with a student-actor. Visnyk of the Lviv university. Series Art Studies. 13, 65-71. Lviv: Ivan Franko National University of Lviv. [in Ukrainian].
Hryn L. (2014). The diagnosis of the formation of vocal mastery of the future actor of the musical and drama theater. Scientific publication. Guidelines. Zaporizhzhya : ZNU. [in Ukrainian].
Topolevskyi, V. Yu. (2014). Forming outlook with future actors. Bulletin of Kharkiv State Academy of Design and Art. 8, 37-41. [in Ukrainian].
Umanets, O. V. (2017). Axiological landmarks in the contemporary art space of Ukraine. Man, culture, technique in the new millennium: Proceeding of the XVIIIth International Scientific and Practical Conference. April 20-21, 2017 (pp. 32-34). Kharkiv: N. Ye. Zhukovskiy State Aerospace University «Kharkov Aviation Institute». [in Ukrainian].
Umanets, O. (2003). Musical culture of Ukraine of the second half of 20th century. Kharkiv : Region-inform. [in Ukrainian].
Umanets O. V. (2011). Contemporary Ukrainian theater as a reflection of axiological quest. S. Rachmaninov and the culture of Ukraine (S. Rachmaninov at the turn of the century). Issue 8: Problems and Prospects for the Development of Culture in Independent Ukraine (to the 20th anniversary of Ukraine’s independence). Ch. II. (pp. 155-161). Kharkiv: FOP Nosan V. A. [in Ukrainian].
Shklyar, N. (2015). Work on voice as the main tool of the professional activity of the actor and vocalist. Culture and art in the modern world. 16, 229-234. Kyiv: KNUKiM. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.