DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.028

Нова буфонада як складова сучасних тенденцій розвитку циркового мистецтва

T. B. Grinie

Анотація


Визначено сучасні тенденції розвитку жанру буфонади, досліджено її видовищну суть ХХ — початку XXI ст. Проаналізовано дослідження західноєвропейських науковців та митців — Т. Ремі, П. Маріеля, Д. Жандо, А. Тетара та ін., виявлено традиційні пріоритети в буфонаді. Узагальнено  процес становлення буфонади як явища в Українi та країнах СНД з урахуванням реальної практики. Висновано, що сучасна буфонада повністю спростовує теорію радянських критиків, новітні тенденції переконливо свідчать про відродження та життєздатність цього виду циркового мистецтва.

Повний текст:

PDF

Посилання


Agadzhanov, G.S. (1958). In the arenas of Brussels, Paris, London. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

Ardov, V. Conversational genres on the stage. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

Gurevich, Z. B. (1977). On the genres of the Soviet circus. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

Kuznetsov, E.M. (1947). Arena and people of the Soviet circus. Leningrad: Iskusstvo. [In Russian].

Makarov, S. M. (1984). Artistic principles of Soviet clownery. Soviet encyclopedia and circus, 6. Moscow. [In Russian].

Crover K. (1979). Clown and clownery. London. [In Russian].

Remy, T. (1965). “Clowns”. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

Roland, K. (1961). White clown. Riga: Latvian State Publishing House. [In English].

Slavsky, R. (1969). Red + White. The art of clowning. [In Russian].

Barzilovich, N. (1949). Apologists of the bourgeois circus. Soviet art, 10 (1150). [In Russian].

Kadnikov, G. (1960). A fascinating and noble profession. Soviet circus, February, 2. [In Russian].

Makarov, S. M. (1992). The art of circus clowns of the twentieth century. (The thesis of the doctor of art criticism). Moscow. [In Russian].




ISSN 2522-1140 (Online), ISSN 2410-5325 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net