Перша фортепіанна соната Ге Цин: основи композиторської інтерпретації європейського музичного жанру

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.025

Анотація

Визначено аспекти композиторської інтерпретації жанру фортепіанної сонати у творчості китайського композитора-піаніста Ге Цин. 1 фортепіанна соната Ге Цин тлумачиться як своєрідне «дзеркало», у якому концентровано відображено характерні ознаки тлумачення класичного європейського жанру. Таке подання історії європейського жанру в означеній сонаті реалізується в дії методу синтезу (поєднання різних способів сонатного циклоутворення). Авторська ремарка «Весняна» дозволяє вважати Сонату програмною музикою. Метод синтезу узагальнює декілька принципів цик­лоутворення у двочастинній Сонаті китайського композитора, у якій виявлено елементи дво-, три- і чотиричастинних циклів, жанрові ознаки поеми (у першій частині) і концерту (в другій частині).

Біографія автора

Tuo Yang, Харківська державна академія культури, м. Харків

магістрант кафедри теорії та історії музики

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-28

Номер

Розділ

Музичне мистецтво