Стан і тенденції розвитку академічного народно-інструментального мистецтва Північного Причорномор’я (на прикладі діяльності Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової)
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.024Анотація
Розглянуто напрями діяльності кафедри народних інструментів Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової. Наведено приклади творчої реалізації випускників академії: висвітлено досягнення в педагогічній та музично-виконавській діяльності. Проаналізовано здобутки викладачів кафедри народних інструментів у науково-методичній та виконавській сферах, нові підходи до традицій професійного виконавства. Акцентовано на перспективності співпраці композиторів і виконавців. Визначено основні тенденції розвитку академічної школи народно-інструментального мистецтва в регіоні.Посилання
Vakulin, P. K. (1997). Department of folk instruments: yesterday, today, tomorrow. S. V. Miroshnichenko (Ed.), Odessa Music College 100 years old. Collection of articles. Odessa: OKFA. [In Russian].
Danko, L. I. (2010). Classical crossover: evolution and forms of manifestation. V. M. Amirov (Ed.) News of the Ural State University: Problems of Education, Science and Culture, 5 (ser. 1, Vol. 84, pp. 284-289). [In Russian].
Yevdokimov, V. M., (1999). Odessa academic school of folk-instrumental art. Odessa: Astroprint. [In Russian].
Yergiiev I. D. (2003). Accordion in the creativity of Lyudmila Samodayeva. Music Arts and Culture: scientific bulletin. O. V. Sokol (Ed.). Odessa National A. V. Nezhdanova Academy of Music, Issue 4, in 1, p. 206-215. [In Russian].
Yergiev, I.D. (2008). Ukrainian «modern bayan» — a phenomenon of world art: a monograph. Odessa: Printing house. [In Ukrainian].
Murza, VA (2002). Folklore in professional craftsmanship (the case of V.Vlasov’s works) O. V. Sokol (Ed.). Music art and culture: scientific bulletin of the Odessa State Conservatory, Issue 3, p. 288-289. [In Ukrainian].
Serhiienko O. (01.03. 2011) Heorhii Matviiv: «Bandura chose me». Retrieved from http://svkolo.org/heorhij-matvijiv-bandura-obrala-mene/.[In Ukrainian].
Styrkul, Ye.M. (2010). Coryphaeus of folk-instrumental art. A. A. Syrota, (Ed.). 110 years at the Musical Olympus. To the anniversary of the Nikolayev State Higher Music College. 1900–2010. Mykolayiv: Cimmerian opportunities. [In Ukrainian].
Chernoivanenko, A. D. (2001). Contemporary accordion’s performance in the theatrical artistic thinking of the 20th century. O. V. Sokol (Ed.), Music Art and Culture: Musical art and culture: the scientific bulletin of the Odessa State Conservatory. Odesa: “Astroprint”, Issue 2, p. 319-327. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.