Стан і тенденції розвитку академічного народно-інструментального мистецтва Північного Причорномор’я (на прикладі діяльності Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової)

Автор(и)

  • V. V. Sheremet відокремлений підрозділ «Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв», м. Миколаїв, Україна https://orcid.org/0000-0002-3207-6267

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.024

Анотація

Розглянуто напрями діяльності кафедри народних інструментів Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової. Наведено приклади творчої реалізації випускників академії: висвітлено досягнення в педагогічній та музично-виконавській діяльності. Проаналізовано здобутки викладачів кафедри народних інструментів у науково-методичній та виконавській сферах, нові підходи до традицій професійного виконавства. Акцентовано на перспективності співпраці композиторів і виконавців. Визначено основні тенденції розвитку академічної школи народно-інструментального мистецтва в регіоні.

Біографія автора

V. V. Sheremet, відокремлений підрозділ «Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв», м. Миколаїв

старший викладач кафедри музичного мистецтва

Посилання

Vakulin, P. K. (1997). Department of folk instruments: yesterday, today, tomorrow. S. V. Miroshnichenko (Ed.), Odessa Music College 100 years old. Collection of articles. Odessa: OKFA. [In Russian].

Danko, L. I. (2010). Classical crossover: evolution and forms of manifestation. V. M. Amirov (Ed.) News of the Ural State University: Problems of Education, Science and Culture, 5 (ser. 1, Vol. 84, pp. 284-289). [In Russian].

Yevdokimov, V. M., (1999). Odessa academic school of folk-instrumental art. Odessa: Astroprint. [In Russian].

Yergiiev I. D. (2003). Accordion in the creativity of Lyudmila Samodayeva. Music Arts and Culture: scientific bulletin. O. V. Sokol (Ed.). Odessa National A. V. Nezhdanova Academy of Music, Issue 4, in 1, p. 206-215. [In Russian].

Yergiev, I.D. (2008). Ukrainian «modern bayan» — a phenomenon of world art: a monograph. Odessa: Printing house. [In Ukrainian].

Murza, VA (2002). Folklore in professional craftsmanship (the case of V.Vlasov’s works) O. V. Sokol (Ed.). Music art and culture: scientific bulletin of the Odessa State Conservatory, Issue 3, p. 288-289. [In Ukrainian].

Serhiienko O. (01.03. 2011) Heorhii Matviiv: «Bandura chose me». Retrieved from http://svkolo.org/heorhij-matvijiv-bandura-obrala-mene/.[In Ukrainian].

Styrkul, Ye.M. (2010). Coryphaeus of folk-instrumental art. A. A. Syrota, (Ed.). 110 years at the Musical Olympus. To the anniversary of the Nikolayev State Higher Music College. 1900–2010. Mykolayiv: Cimmerian opportunities. [In Ukrainian].

Chernoivanenko, A. D. (2001). Contemporary accordion’s performance in the theatrical artistic thinking of the 20th century. O. V. Sokol (Ed.), Music Art and Culture: Musical art and culture: the scientific bulletin of the Odessa State Conservatory. Odesa: “Astroprint”, Issue 2, p. 319-327. [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-28

Номер

Розділ

Музичне мистецтво