Специфіка взаємодії змісту й форми у вокальній мініатюрі Хуан Цзи на вірші Лью Сиан «Ідучи снігом»
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.023Анотація
Осмислено специфіку функціонування об’ємного змісту в малій формі, властиву вокальній мініатюрі Хуан Цзи на вірші Лью Сиан «Ідучи снігом». Синтез ознак виразності, притаманних музиці, поезії та живопису, принцип алегоричного викладу сюжету сприяли концентрації в малій формі об’ємного змісту. Жанр китайської вокальної мініатюри за типом подання змісту визначено як пісня-сувій. Мандрівка із зими до весни тлумачиться як символічне відображення шляху пізнання світу. Визначено, що інтонеми пісенної драматургії мають конструктивно-символічне значення. Інтонемі дзвоника притаманна єдність символічної та реалістичної функцій.Посилання
Barsova, I. (1975). Gustav Mahler’s Symphonies. Moscow: Sovetskiy kompozitor. [In Russian].
Guo Naian. (1894). Modern music and the legacy of the past. Ancient and modern culture of China. Cultures — the dialogue of the peoples of the world, 4, 65–71. France, Paris. [In Russian].
Tang Yang and Liang Cai. (1894). Modern folklore, poetry and song. Ancient and modern culture of China. Cultures — the dialogue of the peoples of the world, 4, 80–87. France, Paris. [In Russian].
Zhang Qiang. (1894). Chinese painting: traditions and development. Ancient and modern culture of China. Cultures — the dialogue of the peoples of the world, 4, 9–19). France, Paris. [In Russian].
Zheng Xingqi. (1894). The versatile art of traditional Chinese opera. Ancient and modern culture of China. Cultures — the dialogue of the peoples of the world, 4, 88–97. France, Paris. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.