Специфіка взаємодії змісту й форми у вокальній мініатюрі Хуан Цзи на вірші Лью Сиан «Ідучи снігом»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.023

Анотація

Осмислено специфіку функціонування об’ємного змісту в малій формі, властиву вокальній мініатюрі Хуан Цзи на вірші Лью Сиан «Ідучи снігом».  Синтез  ознак виразності, притаманних музиці, поезії та живопису, принцип алегоричного  викладу сюжету сприяли концентрації в малій формі об’ємного змісту. Жанр китайської вокальної мініатюри за типом подання змісту визначено як пісня-сувій.  Мандрівка із зими до весни тлумачиться як символічне  відображення шляху пізнання світу. Визначено, що інтонеми пісенної драматургії  мають конструктивно-символічне значення. Інтонемі дзвоника притаманна єдність символічної та реалістичної функцій.

Біографія автора

Mengmeng Chen, Харківська державна академія культури, м. Харків

аспірант

Посилання

Barsova, I. (1975). Gustav Mahler’s Symphonies. Moscow: Sovetskiy kompozitor. [In Russian].

Guo Naian. (1894). Modern music and the legacy of the past. Ancient and modern culture of China. Cultures — the dialogue of the peoples of the world, 4, 65–71. France, Paris. [In Russian].

Tang Yang and Liang Cai. (1894). Modern folklore, poetry and song. Ancient and modern culture of China. Cultures — the dialogue of the peoples of the world, 4, 80–87. France, Paris. [In Russian].

Zhang Qiang. (1894). Chinese painting: traditions and development. Ancient and modern culture of China. Cultures — the dialogue of the peoples of the world, 4, 9–19). France, Paris. [In Russian].

Zheng Xingqi. (1894). The versatile art of traditional Chinese opera. Ancient and modern culture of China. Cultures — the dialogue of the peoples of the world, 4, 88–97. France, Paris. [In Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-25

Номер

Розділ

Музичне мистецтво