Типологічні ознаки Відродження як історичного періоду розвитку музики в системі мистецтв

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.021

Анотація

На основі аналізу формування художнього мислення епохи італійського Ренесансу в дослідженні класифіковано наукові трактування відродження (як історико-художнього періоду, історико-типологічної моделі та поняття), розроблено систему ренесансних типологічних ознак: система ідеалів, система символів та образів, система опозицій. З метою виявлення спільних і відмінних ознак Ренесансу в різних національних культурах на різних часових етапах створена система критеріїв порівняльного аналізу, що має такі складові: висвітлення історичних умов формування та розвитку Ренесансу; розроблення засад періодизації процесу відродження; розгляд розвитку оновлення релігії, концепції державності, філософії, мови, науки, мистецтва.

Біографія автора

T. P. Sukhomlinova, Харківське музичне училище імені Б. М. Лятошинського, м. Харків

викладач

Посилання

Barg, M. A. (1987). Epochs and ideas: The formation of historicism. Moscow: Mysl. [In Russian].

Batkin, L. M. (1989). The Italian Renaissance in search of individuality. Moscow: Science. [In Russian].

Bibikhin, V.V. (1998). New Renaissance. Moscow: International Academic Publishing Company «Science», «Progress-Tradition». [In Russian].

Garin, Eugenio (1986). Issues of the Italian Renaissance. Moscow: Progress. [In Russian].

Kolpinsky, Yu. D. and Rotenberg, E. I. (Ed.). (1962). Universal Art History. (Vol. 3). Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

Losev, A. F. (1978). Aesthetics of the Renaissance. Moscow: «Mysl». [In Russian].

Roshchenko, E. G. (2010). The principle of the concertato and its role in Favola in musica Claudio Monteverdi «Orpheus». M.R. Cherkashina-Gubarenko (Ed., Ed.). Scientific Bulletin of the Petro Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine, 89, (Modern Opera House and Issues of Operology: a collection of articles) 415-429. Kiev: P. I. Tchaikovsky NMAU. [In Russian].

Roschenko, O. G. (2009). Horizons of the Renaissance Reflection. I. D. Bezghin (Scientific supervisor of the topic and chief sciences ed.). Current issues of artistic practice and art criticism: Art horizons, 2 (11), 291-295. Institute for Modern Art Issues, Academy of Arts of Ukraine. Kyiv: Institute for Modern Art Issues of the National Academy of Arts of Ukraine; Publishing house “Sofia”. [In Ukrainian].

Yakovets, Yu. V. (1999). Cycles. Crises. Forecasts. Moscow: Nauka. [In Russian].

De Sanctis Francesco. (1958). Storia della literature italiana. Torino. [In Italian].

Sider Sandra. (2005). Handbook to life in Renaissance Europe. New York. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-25

Номер

Розділ

Музичне мистецтво