Типологічні ознаки Відродження як історичного періоду розвитку музики в системі мистецтв
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.021Анотація
На основі аналізу формування художнього мислення епохи італійського Ренесансу в дослідженні класифіковано наукові трактування відродження (як історико-художнього періоду, історико-типологічної моделі та поняття), розроблено систему ренесансних типологічних ознак: система ідеалів, система символів та образів, система опозицій. З метою виявлення спільних і відмінних ознак Ренесансу в різних національних культурах на різних часових етапах створена система критеріїв порівняльного аналізу, що має такі складові: висвітлення історичних умов формування та розвитку Ренесансу; розроблення засад періодизації процесу відродження; розгляд розвитку оновлення релігії, концепції державності, філософії, мови, науки, мистецтва.Посилання
Barg, M. A. (1987). Epochs and ideas: The formation of historicism. Moscow: Mysl. [In Russian].
Batkin, L. M. (1989). The Italian Renaissance in search of individuality. Moscow: Science. [In Russian].
Bibikhin, V.V. (1998). New Renaissance. Moscow: International Academic Publishing Company «Science», «Progress-Tradition». [In Russian].
Garin, Eugenio (1986). Issues of the Italian Renaissance. Moscow: Progress. [In Russian].
Kolpinsky, Yu. D. and Rotenberg, E. I. (Ed.). (1962). Universal Art History. (Vol. 3). Moscow: Iskusstvo. [In Russian].
Losev, A. F. (1978). Aesthetics of the Renaissance. Moscow: «Mysl». [In Russian].
Roshchenko, E. G. (2010). The principle of the concertato and its role in Favola in musica Claudio Monteverdi «Orpheus». M.R. Cherkashina-Gubarenko (Ed., Ed.). Scientific Bulletin of the Petro Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine, 89, (Modern Opera House and Issues of Operology: a collection of articles) 415-429. Kiev: P. I. Tchaikovsky NMAU. [In Russian].
Roschenko, O. G. (2009). Horizons of the Renaissance Reflection. I. D. Bezghin (Scientific supervisor of the topic and chief sciences ed.). Current issues of artistic practice and art criticism: Art horizons, 2 (11), 291-295. Institute for Modern Art Issues, Academy of Arts of Ukraine. Kyiv: Institute for Modern Art Issues of the National Academy of Arts of Ukraine; Publishing house “Sofia”. [In Ukrainian].
Yakovets, Yu. V. (1999). Cycles. Crises. Forecasts. Moscow: Nauka. [In Russian].
De Sanctis Francesco. (1958). Storia della literature italiana. Torino. [In Italian].
Sider Sandra. (2005). Handbook to life in Renaissance Europe. New York. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.