Фортепіанний дует у системі фортепіанного ансамблю: жанрово-типологічні аспекти
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.017Анотація
Розглянуто проблемні аспекти жанрової типології та систематики фортепіанного ансамблю. Визначено типологічну специфіку основних жанрових різновидів фортепіанного ансамблю — чотириручного фортепіанного дуету та двофортепіанного дуету. Висвітлено питання жанрової дефініції та термінологічної диференціації чотириручного і двофортепіанного дуету. Розкрито основні жанрово-стильові, семантичні, просторово-хронотопічні, комунікативно-психологічні, фактурно-фонічні та інші відмінності між зазначеними типами фортепіанного дуету.Посилання
Katonova, N. Yu. (2002). The ensemble of two pianos in the 20th century. Typology of the genre. (The thesis of Candidate of Art Criticism speciality 17.00.02 “Musical Art”). P. I. Tchaikovsky Moscow State Conservatory. Moscow. [In Russian].
Lukyanova, N. V. (2006). Piano ensemble as a phenomenon of the music culture of Leningrad - St. Petersburg of the second half of the 20th century. (The thesis of Candidate of Art Criticism speciality 17.00.02 “Music Art”). N. A. Rimsky-Korsakov St-Peterburg State Conservatory. Sanct-Peterburg. [In Russian].
Petrov, V. O. (2006). Piano duet of the 20th century: issues of the history and theory of the genre. (The thesis of Candidate of Art Criticism speciality 17.00.02 “Musical Art”). Astrakhan State Conservatory. Astrakhan. [In Russian].
Polskaya, I. I. (2001). The Chamber Ensemble: History, Theory, Aesthetics, Monograph. Kharkov: KhSAC. [In Russian].
Polskaya, I. I. (2003). Chamber Ensemble: the theoretical and culturological aspects. (Thesis for a doctor’s degree in art-criticism on a speciality 17.00.03 — Music Art). National P.I. Tchaikovsky Musical Academy of the Ukraine, Kiev, [In Russian].
Polskaya, I. I. (1997). Problems of the typology and genre specificity of a piano ensemble (duet). (The search for the interaction of modern pedagogy, art and education (issues of theory and practice): Collection of scientific works (pp. 42–47). Rel. 2). Kyiv: МКА. [In Russian].
Polskaya, I. I. (1992). The development of the genre of piano duet in Austro-German romantic music. (The thesis of Candidate of Art Criticism speciality 17.00.02 “Musical Art”). N. A. Rimsky-Korsakov St-Peterburg State Conservatory. St-Peterburg. [In Russian].
Polska, I. I. (2000). Issues of genre typology of piano performing art. (The Culture of Ukraine: Collection of scientific works (pp. 171–180). Rel. 6.) Kharkiv State Academy of culture. Kharkiv. [In Ukrainian].
Sorokina, E. G. (1988). Piano duet: History of the genre, Monograph. Moscow: Music. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.