Рецепція європейського оперного мистецтва в китайській музичній культурі кінця XVIII — першої половини ХХ ст.
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.016Анотація
Розглянуто проблему впливу європейського оперного мистецтва на професійну китайську музику періоду кінця ХVIII — першої половини ХХ ст. в контексті культурного діалогу «Схід — Захід». Визначено суттєве значення в поширенні цього виду мистецтва історичних, політичних та культурних подій і явищ, які відбувалися в країні в зазначений період. З’ясовано, що процес найактивнішого поширення європейської опери в Китаї починався з ХХ ст., обґрунтовано важливу роль у ньому творчої діяльності відомих співаків-емігрантів (як виконавської, так і вокально-педагогічної), а також багатьох відомих оперних артистів, котрі приїздили на гастролі до Китаю з різних країн Європи.Посилання
Bertuccioli, J. and Mazini, F. (2002). Italy and China. Xiao Xiao Lin (Translated from Italian). Beijing: The Commercial Press [in Chinese].
Wang Zhi Chen. (2007). Soviet musicians in Shanghai. Shanghai: Shanghai Conservatory [in Chinese].
Goverdovskaya, L. F. (2004). The socio-political and cultural activities of Russian emigration in China in 1917-1931. Moscow: Publishing house of Moscow Automobile and Road Construction University. [In Russian].
Man Sin Ying. (2012). The history of modern Chinese opera. Beijing: Chinese Cultural Publishing House [in Chinese].
Song Yenying. (2016). Integration of European singing traditions into the vocal school of China (Dissertations for the scientific degree of Candidate of Art Criticism Special 17.00.03 “Music Art”). Lviv National Musical Academy named after N. V. Lysenko. Lviv. [In Russian].
Sun Bao Xuan. (1982). Diary of the Qing era. Shanghai: Shanghai People’s Publishing House [in Chinese].
Hisamutdinov, A. A. (2017). Theatrical and music art of the Russian emigration in Shanghai. Humanitarian research in Eastern Siberia, 3, 33-40. [In Russian].
Chang Qiao Lin. (2005). A general overview of the Chinese opera. Music Studies, 1, 75-83 [in Chinese].
Zhao Feilong. (2017). The formation of concert vocal performance in China in the 20-30s of the twentieth century. Historical, philosophical, political and legal sciences, culturology and art history. Questions of theory and practice, 12 (86), 196-198. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.