Рецепція європейського оперного мистецтва в китайській музичній культурі кінця XVIII — першої половини ХХ ст.

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.016

Анотація

Розглянуто проблему впливу європейського оперного мистецтва на професійну китайську музику періоду кінця ХVIII — першої половини ХХ ст. в контексті культурного діалогу «Схід — Захід». Визначено суттєве значення в поширенні цього виду мистецтва історичних, політичних та культурних подій і явищ, які відбувалися в країні в зазначений період. З’ясовано, що процес найактивнішого поширення європейської опери в Китаї починався з ХХ ст., обґрунтовано важливу роль у ньому творчої діяльності відомих співаків-емігрантів (як виконавської, так і вокально-педагогічної), а також багатьох відомих оперних артистів, котрі приїздили на гастролі до Китаю з різних країн Європи.

Біографія автора

Ming Li, Харківська державна академія культури, м. Харків

аспірант

Посилання

Bertuccioli, J. and Mazini, F. (2002). Italy and China. Xiao Xiao Lin (Translated from Italian). Beijing: The Commercial Press [in Chinese].

Wang Zhi Chen. (2007). Soviet musicians in Shanghai. Shanghai: Shanghai Conservatory [in Chinese].

Goverdovskaya, L. F. (2004). The socio-political and cultural activities of Russian emigration in China in 1917-1931. Moscow: Publishing house of Moscow Automobile and Road Construction University. [In Russian].

Man Sin Ying. (2012). The history of modern Chinese opera. Beijing: Chinese Cultural Publishing House [in Chinese].

Song Yenying. (2016). Integration of European singing traditions into the vocal school of China (Dissertations for the scientific degree of Candidate of Art Criticism Special 17.00.03 “Music Art”). Lviv National Musical Academy named after N. V. Lysenko. Lviv. [In Russian].

Sun Bao Xuan. (1982). Diary of the Qing era. Shanghai: Shanghai People’s Publishing House [in Chinese].

Hisamutdinov, A. A. (2017). Theatrical and music art of the Russian emigration in Shanghai. Humanitarian research in Eastern Siberia, 3, 33-40. [In Russian].

Chang Qiao Lin. (2005). A general overview of the Chinese opera. Music Studies, 1, 75-83 [in Chinese].

Zhao Feilong. (2017). The formation of concert vocal performance in China in the 20-30s of the twentieth century. Historical, philosophical, political and legal sciences, culturology and art history. Questions of theory and practice, 12 (86), 196-198. [In Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-25

Номер

Розділ

Музичне мистецтво