Про пластику та постановку номера естрадного співака

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.015

Анотація

Розглянуто роль пластики, хореографії, сценічного руху у створенні сценічного образу під час підготовки  естрадного номера. Проаналізовано комплекс виразних заходів, що надають права вільного вибору засобів для самовираження й передачі авторського задуму, а також сприяють створенню неповторного сценічного образу, виявленню виконавської майстерності артиста-вокаліста. Обґрунтовано необхідність імпровізувати та експериментувати під час створення номера та виступу на сцені. Описано заходи, спрямовані на розвиток можливостей вокаліста співати під час руху. Мистецтво естрадного співу — живе, мінливе, у постійному пошуку та русі — складова світової культури.

Біографія автора

L. O. Krasovska, Харківська державна академія культури, м. Харків

заслужена артистка України, доцент

Посилання

Bogdanov, I. A. (2013). The production of a variety turn. St. Petersburg: Publishing house of St. Petersburg State Academy of Theatrical Art. [In Russian].

Bogdanov, I. A. and Vinogradsky, I. A. (2009). Dramaturgy of a variety performance. St. Petersburg: St. Petersburg State Academy of Theatrical Art. [In Russian].

Vaganova, A. Ya. (1963). Fundamentals of a classical dance. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

Gershuni, E. (1963). Notes on the musical stage. Leningrad: Sovetskiy kompozitor. [In Russian].

Zilberbrandt, M. I. (1963). A song on the stage. Leningrad: Sovetskiy kompozitor. [In Russian].

Markova, E. A. (1985). Modern foreign pantomime. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

Slavsky, M. (2014). Portrait of the “Russian Pierrot”. Moscow: Iskusstvo. [In Russian].

Shulzhenko, K. (1981). When you ask me. Moscow: Molodaya gvardiya. [In Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-25

Номер

Розділ

Музичне мистецтво