Утілення традицій масок пекінської опери в образах героїв музичної драми Сан Бо «Метелик»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.06

Анотація

У тлумаченні образів героїв музичної драми Сан Бо  виявлено ознаки, властиві маскам пекінської опери. В образах Старого Батька та Лян Женбо визначено властивості підамплуа, відповідно, старого та молодого (з фазанячим пір’ям на головному уборі) шена. Образ Цу Іньтей еволюціонує від підамплуа дань-квітки до чжедань. Поєднання ознак підамплуа дань-старої та чоу властиві образу Старого П’яниці. З’ясовано причини подолання ознак підамплуа дань-квітки в тлумаченні образу Спрей. Контраст між зовнішньою відповідністю масці дань-квітки та фантасмагоричним наповненням внутрішнього світу героїні характеризує образ Маленької Сирітки. Переосмислення традицій масок пекінської опери  спостерігається в ігноруванні принципів  зовнішнього оформлення образів акторів, залученні психологізації під час їх тлумачення.

Біографія автора

Xianwei E, Харківська державна академія культури, м. Харків

аспірант

Посилання

Morkovskaya, L. (2006). Masks of the Beijing opera. Around the world, 8 (2791), 32-41. [In Russian].

Zheng Sinzi. (1984). The versatile art of traditional Chinese opera. Ancient and modern culture of China. - Cultures - the dialogue of the peoples of the world, 4, 88-97. UNESCO, France, Paris. [In Russian].

Hou Jian. (2010). The artistic world of the Chinese folk opera: monograph. [V. G. Antonyuk (Scientific ed.)]. Lutsk: Printing and Publishing House “Tverdinja”. [In Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-28

Номер

Розділ

Музичне мистецтво