DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.06

Утілення традицій масок пекінської опери в образах героїв музичної драми Сан Бо «Метелик»

Xianwei E

Анотація


У тлумаченні образів героїв музичної драми Сан Бо  виявлено ознаки, властиві маскам пекінської опери. В образах Старого Батька та Лян Женбо визначено властивості підамплуа, відповідно, старого та молодого (з фазанячим пір’ям на головному уборі) шена. Образ Цу Іньтей еволюціонує від підамплуа дань-квітки до чжедань. Поєднання ознак підамплуа дань-старої та чоу властиві образу Старого П’яниці. З’ясовано причини подолання ознак підамплуа дань-квітки в тлумаченні образу Спрей. Контраст між зовнішньою відповідністю масці дань-квітки та фантасмагоричним наповненням внутрішнього світу героїні характеризує образ Маленької Сирітки. Переосмислення традицій масок пекінської опери  спостерігається в ігноруванні принципів  зовнішнього оформлення образів акторів, залученні психологізації під час їх тлумачення.

Повний текст:

PDF

Посилання


Morkovskaya, L. (2006). Masks of the Beijing opera. Around the world, 8 (2791), 32-41. [In Russian].

Zheng Sinzi. (1984). The versatile art of traditional Chinese opera. Ancient and modern culture of China. - Cultures - the dialogue of the peoples of the world, 4, 88-97. UNESCO, France, Paris. [In Russian].

Hou Jian. (2010). The artistic world of the Chinese folk opera: monograph. [V. G. Antonyuk (Scientific ed.)]. Lutsk: Printing and Publishing House “Tverdinja”. [In Russian].




ISSN 2522-1140 (Online), ISSN 2410-5325 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net