Розвиток народного хорового виконавства в суспільстві на сучасному етапі
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.05Анотація
Розглядається розвиток народних хорових колективів у сучасний період становлення української нації. Проаналізовано значення народних хорових колективів для суспільства, актуальні дослідження, що розкривають проблеми хорового виконавського мистецтва, визначено основні функції. Означено сутнісні характеристики аматорських та професійних колективів хорового мистецтва. Виявлено вплив хорового мистецтва на суспільство в Україні. Описано способи вирішення зазначеної проблематики. Подано власні рекомендації щодо поліпшення розвитку народного хорового виконавства в Україні.Посилання
Batovsky, O. M. (2016). Innovative forms of the performance presentation of contemporary academic choral music a cappella (for example, “Goodbye, XX Century” by V. Menzhel). Herald KNUCiM. Series: “Art Studies”: a collection of scientific works, 34. Kyiv: KNUCiM. [In Ukrainian].
Vasilyuk, A. Choral and vocal choral groups. Retrieved from http://www.ukrmusic.org/tematychni-kat-atalohy/horovi-ta-vokalno-horovi-kolektyy. [In Ukrainian].
Gritsa, S.Ya. (2002). Transmission of folk tradition: ethnomusicological intelligence. Kyiv-Ternopil: Aston Publishing House. [In Ukrainian].
Davydovsky, K. Yu (2014). Choral art in the cultural and artistic environment (the case of the creative activity of the female choir of the Kyiv Institute of Music named after R. Glier). Bulletin NAKKiM, 2. Kyiv: NAKKiM. [In Ukrainian].
State Academic Volyn People’s Choir. Official site. Retrieved from http // volynchoir.com.ua [In Ukrainian].
Dorinjevskaya, V. S. (2017). Some questions of the stage performance of the folk song. Young Scientist, 10 (50). Kherson [In Ukrainian].
Ethnographic Choir “Gomin”. Official site. Retrieved from https://homin.etnoua.info/pro-hor-homin/ [In Ukrainian].
Zaporozhets, E. E. (2008). Historical stages of development of vocal-choral art of Ukraine. Retrieved from http://www.rusnauka.com/25DN_2008/MusikaAndLife/29238doc.htm. [In Ukrainian].
Ivanitsky, A. I. (1999). Ukrainian folk musical work: a textbook (2nd ed., Refined). Kyiv: Muzychna Ukraina. [In Ukrainian].
Skrypnyk, G.A. (ed.). (2009). The history of Ukrainian music (Vol. 1: XX centuries, p. 800). Kyiv: NAS of Ukraine, Institute of Art Studies, Folklore Studies and Ethnology named after M. T. Rylsky. [In Ukrainian].
Folk Choir named after S. Pavlyuchenko. Official site. Retrieved from http://fmm.knukim.edu.ua/ukrajinskij-narodnij-khor-im-s-pavlyuchenka. [In Ukrainian].
Skoptsova, O. M. (2005). Formation and features of development of folk choral performance in Ukraine (late 19 - 20 centuries) (Thesis of the candidate of art studies: 17.00.01). Kyiv National University of Culture and Arts. Kyiv. [In Ukrainian].
Skrypnyk, G. A. (ed.). (2006). Ukrainian Music Encyclopedia (Vol. 1). Kyiv: NAS of Ukraine, Institute of Art Studies, Folklore Studies and Ethnology named after M. T. Rylsky. [In Ukrainian].
Lyashenko, I. F. (ed.). (1996). Ukrainian Art Culture: Textbook. Kyiv: Lybid. [In Ukrainian].
Fedura S.A. (2013). Choral performance at the present stage. Scientific notes of the M. Gogol Nizhyn State University. Psychological and pedagogical sciences: a collection of scientific works, 1. Nizhyn. [In Ukrainian].
Yanenko, O. A. (2012). Choral art as a means of forming a mobile specialist-musician. Choral Art of Ukraine and its ascetics: a collection of materials of the 2nd International Scientific and Practical Conference, May 18-19, 2012. Ivan Franko State Pedagogical University. Drohobych. Retrieved from http://ddpu.drohobych.net/fd/univ/conf/ZbirnykPDF.pdf. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.