До поетики хорового стилю Георгія Свиридова: новий тип художнього мислення
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.04Анотація
Розглянуто феномен Георгія Свиридова в історії світової художньої культури ХХ ст. Хоровий стиль Г. Свиридова осмислюється в новому сучасному контексті процесів, що відбуваються в «художній картині світу» сьогодення. Поетика хорового стилю Г. Свиридова потребує нових підходів у дослідженні, передбачає культурологічні «занурення» у стиль, зміну співвідношення семантичного й технологічного в трактуванні жанру, що здійснено в інтонаційно-стильовому аналізі цієї статті.Посилання
Vulfov, A. (Comp.). (2006). Sviridov in the memoirs of his contemporaries. Moscow. [In Russian].
George Sviridov in the memoirs of his contemporaries (p. 726). (2006). Moscow. [In Russian].
Gulesko, I. I. (1980). Chorus in cantata-oratorical works of G. V. Sviridov (principles of choral thinking). (The abstract of the thesis of the candidate of art criticism) (p. 25). Institute of Art Studies, Folklore Studies and Ethnology named after M.T. Rylsky, National Academy of Sciences of Ukraine. Kiev. [In Russian].
Gulesko, I. I. (2006). The musical poetics of George Sviridov as a new type of artistic thinking. Materials of the II All-Russian Scientific and Practical Conference Kursk (pp. 14-16). FSI “Kursk’s Center for Scientific and Technical Information”. [In Russian].
Gulesko, I. I. (2007). Genre-stylistic aspects of the choral poetics of George Sviridov. Materials of the II All-Russian Scientific and Practical Conference Kursk (pp. 64-69). FSI “Kursk’s Center for Scientific and Technical Information”. [In Russian].
Gulesko, I. I. (1992). Georgy Sviridov’s “Music World”. Music Academy, 1, 212-213. [In Ukrainian].
Lavrentyeva, I. (1976). Vocal forms in the course of analysis of musical works. Moscow. [In Russian].
Music Academy (1992). 1, p. 212-213. [In Russian].
Sviridov, G. (2002). Music as fate. A. Belonenko (Comp.). Moscow. [In Russian].
Sviridov, G. (2002). Music as Destiny (p. 799). Moscow. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.