Духове соло в контексті музично-виконавської герменевтики (педагогічний аспект)
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.03Анотація
Досліджується педагогічна своєрідність академічних творів духового соло з позиції розвитку індивідуально-виконавських здібностей щодо трактування, тлумачення художньої композиції, її вивчення в контексті музично-виконавської герменевтики. Відзначається, що новизна дослідження полягає у вивченні специфічних особливостей, характерологічних ознак феномену академічного духового соло стосовно музично-виконавської герменевтики, а також у висвітленні його самобутності в сучасному музично-викладацькому процесові. Наголошується: духове соло характеризується великою творчою свободою, яка відтворюється в максимальній широті трактування ідейно-образного змісту твору, у найбільших градаціях засобів художньої виразності з підкресленням темброво-колористичної специфіки, а також у яскраво вираженій тенденції до синтезу мистецтв.Посилання
Apatskiy, V. N. (2010). History of wind musical performance art. Kiev: Zadruga [in Russian].
Apatskiy, V. N. (2006). Fundamentals of the theory and methodology of wind musical performance art. Kiev: NMAU named after P.І. Chajkovskiy. [in Russian].
Burkatskyi, Z. P. (2010). Personally oriented approach to the virtuoso of clarinetist. Odesa: Drukarskyi dim [in Ukrainian].
Denisov, Ye. (1979). About compositional process. Aesthetic essays, 5, 126–136 [in Russian].
Kachmarchik, V. P. (2008). German flute art of the 18–19th centuries. Donetsk: Yugo-Vostok [in Russian].
Levin, S. (1983). Wind instruments in the history of music culture. Leningrad: Muzyka [in Russian].
Martseniuk, H. P. (2013). Ukrainian trombone performance in the context of European music art. Kyiv: Information and Analytical Agency [in Ukrainian].
Usov, Yu. (1989). The history of foreign performance on wind instruments. (2nd ed.). Moscow: Muzyka [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.