Соната для армандоліни й баса continuo Дж. Б. Саммартіні в аспекті відображення художніх ідеалів Пізнього Бароко
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.061.01Анотація
Розглянуто один зі значимих творів сонатного жанру барочної мандолінної музики. Виявлено базові принципи формоутворення, жанрову основу тематизму, рівні реалізації та взаємодії естетичних тенденцій музичної культури перехідного етапу — барокової й передкласичної систем. На основі аналізу мандолінної партії розкрито композиторський підхід до реалізації виразного ресурсу солюючого інструмента.Посилання
Bashmakova, N. V. (2010). Formation and evolution of the genre of the sonata in mandolin music of the second half of the 17—19th centuries. L. V. Shapovalova (Ed.), Problems of interaction between art, pedagogy and the theory and practice of education, 28, 111-121. Kharkiv: LLC «SAM». [In Russian].
Lobanova, M. (1994). Western European Musical Baroque: issues of aesthetics and poetics. Moscow: Myzuka. [In Russian].
Zakharova, O. (1983). Rhetoric and Western European music 17 – the first half of the 18th century: principles, techniques. Moscow: Myzuka. [In Russian].
Semikozov, A. A. (2013). Mandolin in the Western European music culture of the 18th century in the aspect of the interaction of opera and instrumental music (as exemplified in the concerts by A. Vivaldi and J. Paizielo) (Thesis for Candidate of Arts). P. I. Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine. Kyiv. [In Ukrainian].
Sparks, P. (1999). An Introduction to the Eighteenth Century Repertoire of the Neapolitan Mandolin. Kensington, MD: A Plucked String Book. [In English].
Tyler, J. & Sparks, P. (1989). The Early Mandolin. New York: Oxford Univ. Press. [In English].
Wilden-Husgen, M. (1990) Die Barockmandoline. Grenzland: Theo Hüsgen. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.