Диспозиції: В. Юринець і В. Беньямін
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.060.09Анотація
Проаналізовано деякі положення філософсько-культурологічних поглядів В. Юринця та В. Беньяміна. Наголошено на імпліцитному зв’язку ідей обох мислителів, що вможливило не лише розкрити їх сенс, а й наочно продемонструвати, як вони корелюють у культурі. Ідейно іманентна критика В. Юринця співвідноситься з darstellung В. Беньяміна. Означені методології доповнюються доволі схожими поглядами на феноменологію, психоаналіз, інтуїтивізм, марксизм, що відобразилось на особливостях письма обох мислителів (монтаж, розкриття дужок, цитатність тощо). Прикметно, що означені методології майже не артикулювались як завершений концепт, тобто про них ми дізнаємось опосередковано.Посилання
Arendt, H. (2003). Men in Dark Times. Moscow: Moscow School of Political Studies. [In Russian].
Benjamin, W. (2002). The Task of the Translator. Selected Writings. Lviv: Litopis. [In Ukrainian].
Benjamin, W. (2000). Goethe’s Elective Affinities. Illuminations. Moscow: Martis. [In Russian].
Benjamin, W. (2000). On Some Motifs in Baudelaire. Illuminations. Moscow: Martis. [In Russian].
Benjamin, W. (2002). Origin of the German Trauerspiel. Moscow: «Agraf». [In Russian].
Benjamin, W. (2012). One-Way Street. Moscow: «Ad Marginem Press». [In Russian].
Hrabovych, H. (2003) Diptych about Tychyna. On a History of Ukrainian Literature (Articles, Essays, Polemics). Kyiv: Krytyka. [In Ukrainian].
Bervytskyi, O., Bieliaiev, F. and Stepovyi, T. (ed.). (1932). Turn on the philosophical front (material of the philosophical discussion January 14–18, 1931). Kharkiv, Kyiv: Proletarians edition. [In Ukrainian].
Yurynets, V. (1929). The second dialogue. Literary Fair, 5 (135), 152–158. [In Ukrainian].
Yurynets, V. (1927) Plekhanov’s significance for the Marxian sociology of art. Molodnyak, 5, 58–72. [In Ukrainian].
Yurynets, V. (1928). Traveler’s notes. Krytyka, 7, 18–40. [In Ukrainian].
Yurynets, V. (1928). Pavlo Tychyna: Attempt of Critical Analysis. Kharkiv: Book Union. [In Ukrainian].
Yurynets, V. (1929). Falsification of dialectics in contemporary philosophical bourgeois literature. Flag of Marxism, 6, 5–26. [In Ukrainian].
Benjamin, W. (1974). Der Begriff der Kunstkritik in der deutschen Romantik. Gesammelte Schriften. Frankfurt am Main: Suhrkamp. Bd. 1. [In German].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.