Просвітницько-виховна діяльність вірменських громад у культурному просторі України (сучасний етап)
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.060.20Анотація
Здійснено огляд публікацій, що стосуються вірменських недільних шкіл та методики викладання вірменської мови. Описано основні принципи діяльності й особливості виховного процесу вірменської діаспори в Україні на сучасному етапі в культурологічному аспекті. Висвітлено найактивніші вірменські громади в Україні, поряд з якими функціонують недільні школи й гуртки. На основі архівних матеріалів вірменського товариства культурних зв’язків АОКС-Україна виявлено методичні вказівки та заходи щодо підвищення кваліфікації вчителів вірменської мови й історії. Охарактеризовано явище вірменського ансамблю як важливої гілки просвітницько-виховної діяльності. На конкретних прикладах описано діяльність кількох ансамблів, недільних шкіл та громад у секторі виховання вірменської молоді.Посилання
Avagyan, M. (2011). Armenian language for 1st grade Sunday schools and out-of-school educational institutions with the study of the Armenian language. Kharkiv: Golden Pages. [In Ukrainian].
Avetisyan, A, Baghdasaryan, P. and Snopko, T. (Ed.). (2013). Armenians of Dnipropetrovsk region: from the origins to the present: (documentary essays). Dnipro: ART PRESS. [In Ukrainian].
Harutyunyan, E. The role of the Sunday Armenian School in the process of preserving ethnic identity in Russia. Our environment. Retrieved from http://nashasreda.ru/rol-voskresnoj-armyanskoj-shkoly-v-soxranenii-etnicheskoj-identichnosti-v-rossii/. [In Russian].
Asatryan, A. (2013). National Sunday School of the new generation in the system of additional education for children. Municipal formation: innovation and experiment, 1, 35-37. [In Russian].
Interview with Archbishop Nathan Hovhannisyan (transcribed audio recording). (Nov. 2017, Nov. 07). Archive of the Association of Armenian Society for Cultural Cooperation-Ukraine. F. 1, op. 23., p. 13. Echmiadzin [In Ukrainian].
Report of the Honorary Consulate of Armenia in the Kharkiv and Sumy regions (manuscript). (November 2017, November 1). Archive of the Association of Armenian Society for Cultural Cooperation-Ukraine. F. 1, op. 23., p. 25. Kharkiv. [In Ukrainian].
Kocharyan, S. (2011). National School of Armenian Community of Kharkiv (1914-2010). Collection of scientific papers, 40, 126-129. G. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. Kharkiv [In Ukrainian].
Lenchovskaya, A., Kreiderman, K. and Greenberg, M. Polyculturalism: how to organize the education of intercultural tolerance in school and extracurricular activities. Kyiv: «Workshop of Books» LLC. [In Ukrainian].
Lviv regional Armenian community «Achhipur». Written questionnaire (manuscript). (November 2017, November 1). Archive of the Association of Armenian Society for Cultural Cooperation-Ukraine. F. 1, op. 23., p. 19. Lviv. [In Ukrainian].
Some aspects of Armenian reality from the perspective of Fr. Tadeosa. (2012). Armenian Herald, 55, 38-39. [In Russian].
Odesa Armenian Cultural Community. Written questionnaire (manuscript). (November 2017, November 1). Archive of the Association of Armenian Society For Cultural Cooperation-Ukraine. F. 1, op. 23., p. 20.Odesa. [In Ukrainian].
The agenda for the next SAU rule in Krivoy Rog (manuscript). (2017, 26 May). F. 1, Op. 1., p. 19. Krivoy Rog. [In Russian].
The program of the two-day seminar «Our School» for teachers of the Armenian language and culture of Sunday Armenian schools in Ukraine (manuscript). F. 1, Op. 1., p. 11. (2005, November 19-20). Simferopol. [In Russian].
Union of Armenians of Zaporizhzhya region. Written questionnaire (manuscript). (2017, November 14). Archive of the Association of Armenian Society For Cultural Cooperation-Ukraine. F. 1, op. 23, p. 18. Zaporizhia. [In Ukrainian].
Kharkiv regional Armenian community. Written questionnaire (manuscript). (2017, Oct. 18). Archive of the Association of Armenian Society for Cultural Cooperation-Ukraine. F. 1, op. 23, p. 22. Kharkiv. [In Ukrainian].
Chernivtsi Regional Armenian National-Cultural Association «Arevich». Written questionnaire (manuscript). (November 2017, November 1). Archive of the Association of Armenian Society for Cultural Cooperation-Ukraine. F. 1, op. 23., p. 24. Chernivtsi. [In Ukrainian].
Anniversary of the national ensemble of Ukraine «Hayrenik». (2013). Kyivan Armenian community. Retrieved from http://www.kievao.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=657:2013-05-22-12-46-13. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.