Модні тенденції субкультур: бітники та хіпі
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.060.12Анотація
Розглянуто модні тенденції в субкультурах, які впливають на молодіжний стиль. Досліджено різноманітність елементів, використаних для створення нового костюма, який складається зі змішаних стилів. Перші тенденції простежуються у творчості Ів Сен-Лорана, таким чином елементи стилю субкультури стали найвідомішими завдяки високій моді. У середині ХХ ст. відбулися найважливіші зміни: перехідний період до постіндустріального суспільства, невирішені питання кордонів між чоловічою та жіночою модою, колективна ідентичність, модний фетишизм тощо.Посилання
Anthology of fashion of the 20th century: from the 1930’s to the 1990’s. Retrieved from http://modagid.ru/articles/299. [In Russian].
Barthes, R. (2003). Fashion system. Articles on semiotics of culture. Moscow: Publishing house named after Sabashnikovs. [In Russian].
Baudrillard, J. (2006). Consumer society: its myths and structures. Moscow: Respublica. [In Russian].
Hoffman, A. B. (2004). Fashion and people: a new theory of fashion and fashion. St. Petersburg: Piter. [In Russian].
Coco Chanel. Life, told by herself. Retrieved from http://bookz.ru/authors/koko-6anel_/koko-6an_171/1-koko-6an_171.html. [In Russian].
Kiloshenko, M. (2001). Psychology of Fashion. St. Petersburg: Rech. [In Russian].
Lotman, Yu. M. (2000). The Semiosphere. St. Petersburg: The art of St. Petersburg. [In Russian]
Fashionable verdict. Retrieved from http://zserials.ru/57-modnyy-prigovor-vse-vypuski-online.html. [In Russian].
Panchenko, S. (2008). Evolution of the category of lifestyle in sociology. Lifestyles: a panorama of change (pp. 11-23). Kyiv: Institute of Sociology of the National Academy of Sciences of Ukraine. [In Ukrainian].
Stone, S. Hippie from A to Z. Retrieved from http://www.twirpx.com/file/398200/
Dictionary of foreign words. (1955). Moscow: Politizdat. [In Russian].
Connikie, Y. Fashion of a Decade 1960`s. Retrieved from https://issuu.com/sh_godesign/docs/fashions_of_a_decade_the_1960s. [In English].
Elsaessers, C. The Fashion That Was: The Sixties and How it influenced the Fashion World. Retrieved from www.buffalorising.com/2011/10/the-fashion-that-was-the-sixties-and-how-it-influenced-the-fashion-world/. [In English].
Hebdige, D. (1979). Subculture: The meaning of the style. London: Methuen. [In English].
See, R. J. Fashion and Female Beat Identity in the Writing of di Prima, Johnson, and Jones. Retrieved from https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?referer=https://www.google.com.ua/&httpsredir=1&article=2905&context=clcweb. [In English].
Frank, T. (1997). The Conquest of Cool: Business Culture, Counterculture, and the Rise of Hip Consumerism. Chicago: University of Chicago Press. [In English].
Klein, G. (2003). Image, Body and Performativity: The Constitution of Subcultural Practice in the Globalized World of Pop (pp. 41–51). New York: Berg. [In English].
Winge, T. M. (2003). Constructing ‘Neo-Tribal’ Identities through Dress: Modern Primitives and Body Modifications (pp. 119–133). New York: Berg. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.