Блог: соціально-маркетингові відносини у віртуальному щоденнику

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.060.05

Анотація

Розглядається віртуальний щоденник як новий спосіб комунікації, зумовлений технічним прогресом, переходом в інформаційне суспільство та розвитком Інтернету. Віртуалізація соціокультурного буття людини й активізація ринкових відносин потребують перегляду самовираження людини в Інтернеті. Соціальні мережі — одна з платформ, що дозволяє вести блог або віртуальний щоденник. Він надає змоги ділитися особистою інформацією з широкою аудиторією. Віртуальний блог розглянуто не як форму уникнення дійсності, а як цифровий варіант «зрізу» дійсності. Звертається увага на те, що блог відіграє роль інструменту для досягнення бажаного результату, та його успішність основується на принципах маркетингової стратегії, тому доречно розглянути особистий блог як складову маркетингу та виявлення змін у споживацьких відносинах.

Біографія автора

N. O. Kovalchuk, Харківська державна академія культури, м. Харків

аспірант

Посилання

Galkin, D. V. Modern studies of digital culture. Retrieved from http://journals.tsu.ru/uploads/import/1167/files/5-galkin2.pdf. [In Russian].

Kaznova, N. N. Network diaries as a new kind of realization of personality. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/v/setevye-dnevniki-kak-novyy-vid-realizatsii-lichnosti. [In Russian].

Mosienko, L. I. (2016). Paradoxes of virtual subjectness: the experience of included monitoring of electronic diaries. Omsk Scientific Bulletin. Series: Society. History. The present, 51-57. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/v/paradoksy-virtualnoy-subektnosti-opyt-vklyuchennogo-nablyudeniya-elektronnyh-dnevnikov. [In Russian].

Show off, I. V. (2015). Theoretical interpretation of the basics of travel blogging. Functional differences between the travel blogger and the travel journalist. Universum: Philology and art history: electronic scientific journal, 3-4 (17) Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/v/teoreticheskoe-osmyslenie-osnov-trevel-bloginga-funktsionalnye-otlichiya-trevel-blogera-i- trevel-zhurnalista. [In Russian].

Shaposhnikov, V. A. (2014). Overcoming the communicative vacuum in the blogosphere. Yaroslavl Pedagogical Bulletin (1). Series: The humanities. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/v/preodolenie-kommunikativnogo-vakuuma-v-blogosfere. [In Russian].

How the Ukrainian business uses Internet marketing. Retrieved from https://promodo.ua/upload/research-internet-marketing-ukraine-2016.pdf [In Russian].

Mark Zuckerberg’s Official Website in Facebook. Retrieved from https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10103472646530311&set=a.529237706231.2034669.4&type=3. [In Ukrainian].

Russian research agency of bloggers (RSAB). Retrieved from http://riabloggers.ru/researches/29. [In Russian].

The platform for rating bloggers. Retrieved from https://livedune.ru [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-11

Номер

Розділ

Теорія та історія культури