Блог: соціально-маркетингові відносини у віртуальному щоденнику
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.060.05Анотація
Розглядається віртуальний щоденник як новий спосіб комунікації, зумовлений технічним прогресом, переходом в інформаційне суспільство та розвитком Інтернету. Віртуалізація соціокультурного буття людини й активізація ринкових відносин потребують перегляду самовираження людини в Інтернеті. Соціальні мережі — одна з платформ, що дозволяє вести блог або віртуальний щоденник. Він надає змоги ділитися особистою інформацією з широкою аудиторією. Віртуальний блог розглянуто не як форму уникнення дійсності, а як цифровий варіант «зрізу» дійсності. Звертається увага на те, що блог відіграє роль інструменту для досягнення бажаного результату, та його успішність основується на принципах маркетингової стратегії, тому доречно розглянути особистий блог як складову маркетингу та виявлення змін у споживацьких відносинах.Посилання
Galkin, D. V. Modern studies of digital culture. Retrieved from http://journals.tsu.ru/uploads/import/1167/files/5-galkin2.pdf. [In Russian].
Kaznova, N. N. Network diaries as a new kind of realization of personality. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/v/setevye-dnevniki-kak-novyy-vid-realizatsii-lichnosti. [In Russian].
Mosienko, L. I. (2016). Paradoxes of virtual subjectness: the experience of included monitoring of electronic diaries. Omsk Scientific Bulletin. Series: Society. History. The present, 51-57. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/v/paradoksy-virtualnoy-subektnosti-opyt-vklyuchennogo-nablyudeniya-elektronnyh-dnevnikov. [In Russian].
Show off, I. V. (2015). Theoretical interpretation of the basics of travel blogging. Functional differences between the travel blogger and the travel journalist. Universum: Philology and art history: electronic scientific journal, 3-4 (17) Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/v/teoreticheskoe-osmyslenie-osnov-trevel-bloginga-funktsionalnye-otlichiya-trevel-blogera-i- trevel-zhurnalista. [In Russian].
Shaposhnikov, V. A. (2014). Overcoming the communicative vacuum in the blogosphere. Yaroslavl Pedagogical Bulletin (1). Series: The humanities. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/v/preodolenie-kommunikativnogo-vakuuma-v-blogosfere. [In Russian].
How the Ukrainian business uses Internet marketing. Retrieved from https://promodo.ua/upload/research-internet-marketing-ukraine-2016.pdf [In Russian].
Mark Zuckerberg’s Official Website in Facebook. Retrieved from https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10103472646530311&set=a.529237706231.2034669.4&type=3. [In Ukrainian].
Russian research agency of bloggers (RSAB). Retrieved from http://riabloggers.ru/researches/29. [In Russian].
The platform for rating bloggers. Retrieved from https://livedune.ru [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.