Культурне середовище інтернету у функціонуванні аксіосфери суспільства
Анотація
Розглянуто інтернет-комунікацію та утворюване нею культурне середовище як простір, наповнений власними семіосмислами та цінностями, що безпосередньо визначають систему соціокультурних взаємодій. Виявлено: за допомогою технологічного складника, породжуваних інтернетом феноменів, таких як віртуальність, гіпертекстуальність, інтерактивність, формується цифровий медіа- і культурний простір, що впливає на ціннісні орієнтації суспільства, його ідеали. Доведено тісну взаємозумовленість і взаємодію аксіосфери соціуму та культурного середовища інтернету, що ретранслює цінності. З’ясовано: інтернет з точки зору семіотики є вторинною семіотичною системою, що використовує вже існуючі знаково-символічні коди, на основі перетворень яких з доданими новими елементами вибудовуються нові символічно-знакові конструкти.
Посилання
Ardevol, Е. Cyberculture: Anthropological perspectives of the Internet. Retrieved from https://eardevol.files.wordpress.com/2008/10/cyberculture.pdf. [In English].
Zharova, O. S. (2012). Post-folklore immorality. Scientific and methodical journal «21st century: results of the past and problems of the present plus”, 03 (07), 37–41. Penza: Publishing house of the Penza State Technological Academy. [In Russian].
Zhukova, O. A. (2009). Irreversible connection: the paradoxes of tele- and Internet communication. The science of television. 6, 173–179. [In Russian].
Ignatov, M. A. (2015). Discourse of information and network culture. The science. Art. Culture, 2 (6), 70–79. [In Russian].
Kompantseva, L. F. (2007). Internet communication: cognitive-pragmatic and linguistic-cultural aspects. (Thesis of Dr. philol., Specialty: 10.02.02). National Academy of Sciences of Ukraine. Institute of Linguistics named after A. O. Potebnia. Kyiv. [In Ukrainian].
Malieva, N. S. (2014). Socio-psychological content of communication practices in the Internet. Science and Education, 11, 13–118. [In Ukrainian].
Stratonova, N. (2014). Cybercultures: Anthropology of the Internet. Scientific notes of the National University “Ostroh Academy”. Series: Philosophy, 6, 90–95. [In Ukrainian].
Tsvetkov, S.V. (2010). Axiosphere of the network society. Central Russian Herald of Social Sciences, 3, 62–69. [In Russian].
Chernyakov, A. N. and Dunayev, R. A. (2009). Research methodology Internet. The system of values of modern society, 9, 27–32. [In Russian].
Yuzhaninova, E. R. (2013). Classification of the values of the worldwide computer network. Science and world, 2 (2), 117–120. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.