Образ Японії в західному кінематографі: стан дослідженості
Анотація
Запропоновано перший етап дослідження культурно-мистецької репрезентації Японії в літературі та кінематографі, що характеризується імагологічним підходом. Визначено тенденції дослідження теми в зарубіжних та пострадянському наукових просторах. Виокремлено теоретико-методологічні засади досліджень, зокрема обґрунтовується використання імагологічного підходу.Посилання
Antipin, N. (2013). Russian-Japanese War in the Cultural Memory of Russian Society: 1904–2000. Candidate’s thesis. Chelyabinsk. [in Russian].
Molodyakov, V. (1995) Modeling of the image of Japan. V. Ramzes (Ed.). Japan: Turning the page. [in Russian].
Molodyakov, V. (1996). «The image of Japan» in Europe and Russia in the second half of the 19th — early 20th century. Moscow: Institute of Oriental Studies of the Russian Academy of Sciences. [in Russian].
Prasol, E. (2014). The image of Japan in D. Mitchell’s novel «The Literary Ghost». Scientific notes Kharkiv National Pedagogical University, 2, 100–115. [in Ukrainian].
Chkhartishvilli, G. (1996). Image of the Japanese in Russian literature. Znamia — Banner, 9, 188-200. [in Russian].
Freesen, I. (2007). Reality, Identity, Truth. Images of Japan in American Literature Before, During, and After World War II. Prüfung. [in English].
Hartman, E. (1981). Japonisme and Nineteenth-Century French Literature. Comparative Literature Studies, 18, 141-166. [in English].
King, J. (2012). Under Foreign Eyes: Western Cinematic Adaptations of Postwar Japan. John Hunt Publishing. [in English].
Rich, M. (2004). Land Of the Rising Cliché. The New York Times. Retrieved from http://www.nytimes.com/2004/01/04/movies/land-of-the-rising-cliche.html?_r=1. [in English].
Rosen, S. (2000). Japan as Other: Orientalism and Cultural Conflict. Intercultural Communication. Retrieved from http://www.immi.se/intercultural/nr4/rosen.htm. [in English].
Rowan, B. G. (1968) The Japanese Image in American Films. University of Wisconsin-Madison. [in English].
Tomasulo, F. (2003). Japan through Others’ Lenses: Hiroshima Mon Amour (1959) and Lost in Translation (2003). Retrieved from http://www.academia.edu/3711296/Japan_through_Others_Lenses_HIROSHIMA_MON_AMOUR_1959_and_LOST_IN_TRANSLATION_2003
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.