Взаємозв’язок компонентів: костюм, мода, стиль життя у фетишизмі субкультур
Анотація
Розглянуто взаємозв’язок компонентів молодіжних субкультур, який мав важливе значення у соціальній комунікації. Виявлено роль моди в конструюванні різних стилів життя. Мода проаналізована як спосіб демонстрації повсякденного фетишизму. Ця розвідка надає уявлення про вплив костюма на сприйняття образу субкультури. Автор досліджує метафоричне значення костюма, який надає невербальну інформацію і є прикладом сучасного фетишизму. Практично мода — бар’єр недоступності.Посилання
Barthes, R. (2003). Fashion system. Articles on semiotics of culture. Moscow: Izdatel’stvo imeni Sabashnikovyh. [In Russian].
Galitsyn, G. A. (2002). The image as an information concentrator. Synergetic paradigm. (рр. 183–191.). Moscow: Progress Traditsiya. [In Russian].
De Brosses, Sh. (1973). On fetishism. Moscow: Mysl. [In Russian].
Demshina, A. Yu. (2009). Fashion in the context of visual culture: the second half of the twentieth — the beginning of the 21st century. St.-Petersburg: Asterion. [In Russian].
Kervey, A. Youth subcultures of the United States and Great Britain from the late 40’s to today. Retreived from: http://voodstock.narod.ru/diplom.html [In Russian].
Kiloshenko, M. (2001). Psychology of Fashion. St.-Petersburg: Rech. [In Russian].
Manakov, A. (1978). America of the 70s: essays, articles, correspondence. Moscow: Molodaya Gvardiya. [In Russian].
McClintock, D. The last interview of Jack Kerouac. Retrieved from http://www.tampabay.com/features/humaninterest/jack-kerouac-is-on-the-road-no-more/2109689 — 22.12.15 [In Russian].
Mol, A. (1966). Information Theory and Aesthetic Perception. Moscow: Mir. [In Russian].
Panchenko, S. (2008). Evolution of the category of lifestyle in sociology. Lifestyles: a panorama of change. (рp. 11-23). Kyiv: Instytut sotsiolohii NAN Ukrainy. [In Ukrainain].
Sarabyanov, D. V. (1989). The issues of formalizing the means of artistic expressiveness. Style Modern. Origins. History. Problems (Pt. 2). (рp. 14-35). Moscow: Iskusstvo. [In Russian].
Smith, P. (2011). Just children. Moscow: Astrel. [In Russian].
Dictionary of foreign words. (1955). Moscow: Politizdat. [In Russian].
Toffler, O. (2002). Shock of the future. Moscow: AST. [In Russian].
Shchedrina, G. K. (2001). The concept of a “model of the world”, its interdisciplinary status. Cultural studies “01”. (рp. 3–12). St.-Petersburg: Izdatelstvo RGPU imeni A. I. Gertsena. [In Russian].
Foucault, Paul-Michel (1994). Words and things: archeology of the humanities. St.-Petersburg: A-cad. [In Russian].
Chaney, D. (1997). «Authenticity and Suburbia» in Imagining Cities: Scripts, Signs, Memory. Westwood, S. and Williams, J. (Eds.). (pp. 140–151). New York: Routledge. [In English].
Lurie, A. The language of clothes. Retrieved from https://uncgengtas.wikispaces.com [In English].
Grossberg, L. (1997). Re-placing Popular Culture in The Club Cultures Reader. (pp. 217–237). Malden: Blackwell. [In English].
Morton, G. M. (1964). The arts of costume and personal appearance. New York: Wiley. [In English].
Muggleton, D. The Post-subcultures Reader. New York: Oxford. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.