Віртуальний туризм: нові віяння часу
Анотація
Аналізується віртуальна реальність як нова форма буття і передумова виникнення віртуального туризму. Підкреслено, що сучасна людина дедалі частіше працює, здійснює бізнес-операції, навчається, подорожує, спілкується, проводить дозвілля і навіть відпочиває у віртуальному форматі. Проаналізовано прагнення людей до віртуального життя. Акцентується на тому, що спілкування через інтернет привабливе, насамперед, знеособленістю, можливістю конструювати і трансформувати віртуальну особистість. Подані тлумачення віртуального туризму. Розкрито значення віртуального музею як інтегративної культурної форми. Охарактеризовано вплив комп’ютеризації та віртуалізації на усвідомлення людиною своєї тілесності. Наведено приклади віртуальних світів
он-лайн.
Посилання
Виртуальный тур [Электронный ресурс] // Art Of Web: сайт. — Режим доступа: http://artofweb.ru/solutions/aow-businesscenter/. — Загл. с экрана.
Корсунцев И. Г. Философия виртуальной реальности / И. Г. Корсунцев // Виртуальная реальность : философские и психологические аспекты. — М., 1997.
Латыпов И. А. О некоторых философских аспектах формирования
субкультуры виртуального туризма: его новая история или только
«story»? [Электронный ресурс] / И. А. Латыпов // Современные
проблемы науки и образования. — 2014. — № 2. — Режим доступа:
www.science-education.ru/116-12333. — Загл. с экрана.
Программа ЮНЕСКО «Информация для всех» [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.ifap.ru/ofdocs/unesco/program.
htm. — Загл. с экрана.
Румянцев М. В. Феномен виртуального музея / М. В. Румянцев,
Л. Ю. Степненко // Философия без окраин : сб. науч. тр. / Сибир.
федер. ун-т, Гуманит. ин-т. — Красноярск, 2008. — С. 126–134.
Сколота З. Н. Эстетика «новой телесности» в виртуальном про-
странстве [Электронный ресурс] / З. Н. Сколота. — Режим доступа:
http://research-journal.org/featured/philosophy/estetika-novoj-telesnostiv-virtualnom-prostranstve/. — Загл. с экрана.
Baudrillard J. Simulacra and Simulation, University of Michigan Press,
Buhalis D. Progress in information technology and tourism management: 20 years on and 10 years after the Internet-the state of e-Tourism research / D. Buhalis, R. Law // Tourism Manage. — 2008. — N 29 (4). — P. 609–623.
The development of an integrated psychosocial approach to effective
usability of 3D virtual environments for cybertherapy / Galimberti C. [et
all.] // Psychology journal. — 2006. — Vol. 14, N 2. — Р. 129–144.
Hammet F. Virtual reality / F. Hammet. — New York, 1993.
Harris Interactive [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://
www.harrisinteractive.com. — Назва з екрана.
Huh C. Families travelling with a disable member: analyzing the potential of an emerging niche market segment / C. Huh, AJ. Singh // Tourism & Hospitality Res. — 2007. — № 7 (3/4). — P. 212–229.
Sussmann S and Vanhegan H (2000) Virtual reality and the tourism
product: substitution or complement? Proc. Eur. Conf. Info. Sys. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.indjst.org /index.php/indjst/article/view/30515. — Назва з екрана.
Virtual tourism takes off [Електронний ресурс]. — Режим доступу
http://www.perthnow.com.au/travel/virtual-tourism-takes-off/storye6frg3tu-1111113851697
Williams A. P. Virtual reality and tourism: fact or fantasy? / A. P. Williams, JS. P. Hobson // Tourism Managt. — 1995. — N 16 (6). — P. 423–427.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.