Роль маркетингу в діяльності організацій соціокультурної сфери

Автор(и)

  • N. I. Kuchyna Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

Анотація

Стисло охарактеризовано фундаментальні праці з теорії маркетингу, які є основою наукових розробок вітчизняних науковців, предмет дослідження яких — маркетинг соціокультурної сфери. Досліджено роль маркетингу в діяльності організацій соціокультурної сфери крізь призму основних маркетингових категорій: споживач, продукт, ціна та комунікації. Для зручності сприйняття інформація щодо маркетингових категорій організацій соціокультурної сфери подана схематично.

Біографія автора

N. I. Kuchyna, Рівненський державний гуманітарний університет

кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент

Посилання

Діяльність будинків культури по задоволенню потреб територіальних громад: звіт за результатами досліджень. — Кіровоград : ІСКМ, 2011. — 64 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер ; пер. с англ., общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. — М. : Прогресс, 1990. — 736 с.

Маркетинг у сфері культури та мистецтв / Ф. Кольбер та ін. ; пер. з англ. С. Яринина. — Львів, 2004. — 240 с.

Подкуйко Н. Д. Маркетинг в соціально-культурній сфері : навч. посіб. / Н. Д. Подкуйко, Н. О. Кізнер. — К. : ДАКККіМ, 2002. — 96 с.

Подлєсна Л. В. Оцінка нинішнього стану діяльності закладів культури клубного типу області : матеріали досліджень / Л. В. Подлєсна. — Кіровоград : Кіровоград. обл. центр народ. творчості, 2011. — 8 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Теорія та історія культури