Культуротворчі змісти туризму в освіті
Анотація
Аналізується культуротворча домінанта освіти в туризмі. Підкреслено позицію світового співтовариства в галузі підготовки та виховання кадрів. Звертається увага на те, що в суспільстві відбувається зміна пріоритетів і перевага надається соціокультурному аспектові. Розглядаються питання змісту освіти й здобуття знань через різні форми організації та самоорганізації змістовного дозвілля, зокрема концепція освіти Х. Раскіна. Проаналізована «Концепція кадрового забезпечення туристської галузі України», що визначає основні принципи підготовки фахівців для сфери туризму. Розглянуті галузева система підготовки кадрових ресурсів у сфері туризму та можливість використання туризму як потужного інструменту в просвітництві й підвищенні рівня загальної культури.
Посилання
Баглай О. І. Концептуальні підходи до формування готовності майбутніх фахівців міжнародного туризму до міжкультурного спілкування // Вісн. Нац. акад. держ. прикордонної служби України, 2013. — В.1. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www. irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis.../cgiirbis_64.exe? — Назва з екрана.
Герасименко В. Г. Трансформация международного туризма и ее отражение в процессе подготовки кадров / В. Г. Герасименко // Региональный сб. науч. тр. по экон. — Донецк : Прометей, 1999. — Вып. 1. — С. 114–120.
Гринько С. А. Рынок подготовки туристских кадров: реалии и перспективы развития / С. А. Гринько // Слобожанський наук.-спорт. вісн. — 2006. — №10. — С. 243–246.
Лук’янова Л. Г. Освіта в туризмі / Л. Г. Лук’янова. — Київ : Вища шк.., 2008. — 790 с.
Манильcкая декларация пo мирoвoму туризму : принята Вcемирнoй кoнференцией пo туризму, прoхoдившей в Маниле (Филлипины) c 27 cентября пo 10 oктября 1980 гoда // Правoве регулювання туриcтичнoї діяльнocті в Україні / за ред. В. К. Федoрченка. — Київ, 2002. — C. 53–57.
Михайліченко Г. І. Фахове забезпечення галузевих стандартів вищої освіти з напрямів «Менеджмент», «Туризм» / Г. І. Михайліченко // Туристична освіта в Україні: проблеми і перспективи : зб. наук. пр. — Київ : Тонар, 2007. — С. 199–206.
Рекомендації методологічного семінару // Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України : матер. методолог. семінару. — Київ : Пед. думка, 2009. — С. 346–351.
Сокол Т. Г. Напрями професійної підготовки фахівців туризму у вищих навчальних закладах України / Т. Г. Сокол // Економіка. Управління. Інновації. — 2011. — №2 (6).
Cohen E. Phenomenology of tourist experiences /E. Cohen // The Journal of British Sociological Association. — 13(1979). — P. 179–201.
Ruskin H. Leisure Education Towards the 21s’/ H. Ruskin, A. Sivan. — Century. Provo, Utah : BYU, 1995. — Р. 2–12.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.