Тренінги і система тренажів у процесі опанування студентами професії актора

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.080.11

Ключові слова:

тренінг, сценічне мовлення, театральне мистецтво, професійні навички, акторський тілесний тренаж, тренінг з акторської майстерності, актор, сценічна практика

Анотація

У статті розглянуто питання залучення різноманітного інструментарію під час опанування професійних навичок і виокремлення використання тренінгів та систем тренажів як найефективніших інструментів опанування професії. Розкрито важливість постійного заохочення студента-актора до опанування професійних тренажів з різних напрямів акторської діяльності. Також у межах цього дослідження проаналізовано процес впливу на якість формування важливих професійних навичок студентів за напрямом «Акторське мистецтво драматичного театру і кіно» за допомогою механізмів упровадження тренінгів та системи тренажів у практичній роботі в межах занять з акторської майстерності.

Біографія автора

В. Д. Мізяк, Харківська державна академія культури

кандидат мистецтвознавства, старший викладач

Посилання

Borys, I. (2019). Trends of tradition and modernity in the education and formation of professional actors and directors of the drama theater. Culture of Ukraine, 63, 110–120. [In Ukrainian].

Borys, I. (2020). The sacrament of creating an actor and director: research monograph. Drukarnia Madryd. [In Ukrainian].

Brecht, B. (1977). On the art of theater. O. Chyrkov (Translation from German, compilation, introduction, comments). Mystetstvo. [In Ukrainian].

Ermakova, N. (2012). Berezil culture: history, experience / IPSM NAM of Ukraine. Feniks. [In Ukrainian].

Ihnatieva, N. (2022). Training in the process of stage movement classes. Culture of Ukraine, 76, 139–143. [In Ukrainian].

Klepikov, O., & Kucheriavyi, I. (1996). Fundamentals of personality creativity. Vyshcha shkola. [In Ukrainian].

Korniienko, N. (1998). Les Kurbas: Rehearsals of the future. Fakt. [In Ukrainian].

Krypchuk, M. (2022). Role-playing training in the work on the educational performance. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu kultury i mystetstv, 1. [In Ukrainian].

Kurbas, Les (1996). Theater laws and accents. Lohos. [In Ukrainian].

Lenska, T. (2007). Rhythmic gymnastics (theory and methodology). Aksioma. [In Ukrainian].

Marianenko, O. (1964). Stage, actors, roles. Mystetstvo. [In Ukrainian].

Panso, V. (2014). Work and talent in the actor’s work. Vydavnychyi tsentr LNU im. I. Franka. [In Ukrainian].

Taniuk, L. (2012). Fortune and talent of Les Kurbas. Kharkivskyi Natsionalnyi tsentr teatralnoho mystetstva im. Lesia Kurbasa, 6–21. [In Ukrainian].

Topolevskyi, V. (2015). Pedagogical influence on the development of the creative personality of the future actor. Culture of Ukraine, 51. [In Ukrainian].

Shtefiuk, V. (2021). Actor training in the context of distance education. Visnyk Natsionalnoi akademii kerivnykh kadriv i mystetstv, 2. [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-30

Номер

Розділ

Мистецтвознавство