Тренінги і система тренажів у процесі опанування студентами професії актора
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.080.11Ключові слова:
тренінг, сценічне мовлення, театральне мистецтво, професійні навички, акторський тілесний тренаж, тренінг з акторської майстерності, актор, сценічна практикаАнотація
У статті розглянуто питання залучення різноманітного інструментарію під час опанування професійних навичок і виокремлення використання тренінгів та систем тренажів як найефективніших інструментів опанування професії. Розкрито важливість постійного заохочення студента-актора до опанування професійних тренажів з різних напрямів акторської діяльності. Також у межах цього дослідження проаналізовано процес впливу на якість формування важливих професійних навичок студентів за напрямом «Акторське мистецтво драматичного театру і кіно» за допомогою механізмів упровадження тренінгів та системи тренажів у практичній роботі в межах занять з акторської майстерності.
Посилання
Borys, I. (2019). Trends of tradition and modernity in the education and formation of professional actors and directors of the drama theater. Culture of Ukraine, 63, 110–120. [In Ukrainian].
Borys, I. (2020). The sacrament of creating an actor and director: research monograph. Drukarnia Madryd. [In Ukrainian].
Brecht, B. (1977). On the art of theater. O. Chyrkov (Translation from German, compilation, introduction, comments). Mystetstvo. [In Ukrainian].
Ermakova, N. (2012). Berezil culture: history, experience / IPSM NAM of Ukraine. Feniks. [In Ukrainian].
Ihnatieva, N. (2022). Training in the process of stage movement classes. Culture of Ukraine, 76, 139–143. [In Ukrainian].
Klepikov, O., & Kucheriavyi, I. (1996). Fundamentals of personality creativity. Vyshcha shkola. [In Ukrainian].
Korniienko, N. (1998). Les Kurbas: Rehearsals of the future. Fakt. [In Ukrainian].
Krypchuk, M. (2022). Role-playing training in the work on the educational performance. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu kultury i mystetstv, 1. [In Ukrainian].
Kurbas, Les (1996). Theater laws and accents. Lohos. [In Ukrainian].
Lenska, T. (2007). Rhythmic gymnastics (theory and methodology). Aksioma. [In Ukrainian].
Marianenko, O. (1964). Stage, actors, roles. Mystetstvo. [In Ukrainian].
Panso, V. (2014). Work and talent in the actor’s work. Vydavnychyi tsentr LNU im. I. Franka. [In Ukrainian].
Taniuk, L. (2012). Fortune and talent of Les Kurbas. Kharkivskyi Natsionalnyi tsentr teatralnoho mystetstva im. Lesia Kurbasa, 6–21. [In Ukrainian].
Topolevskyi, V. (2015). Pedagogical influence on the development of the creative personality of the future actor. Culture of Ukraine, 51. [In Ukrainian].
Shtefiuk, V. (2021). Actor training in the context of distance education. Visnyk Natsionalnoi akademii kerivnykh kadriv i mystetstv, 2. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.