Специфіка викладання дисципліни «Квартетний клас» в умовах дистанційного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.078.18Ключові слова:
квартетний клас, дистанційне навчання, викладацька діяльність, цифрові технологіїАнотація
Висвітлено особливості навчального процесу в онлайн-режимі. Звернено увагу на потребу підвищення медіаграмотності освітян. Здійснено огляд та надано посилання на курси, вебінари, семінари, онлайн-платформи з підвищення кваліфікації у сфері цифрових технологій. Наведено огляд програм (Audacity, BandLab, Audio Editor Hokusai, Reaper, Samplitude, Cubase) та онлайн-ресурсів (Audio-Joiner, Mp3cut.foxcom, сlideo.com, filesmerge.com, solveigmm.com, mp3food.com), що стають у пригоді в процесі викладацької діяльності. Надано конкретні приклади використання цифрових інструментів Google, зокрема Google Classroom, Google Meet, Google Keep, Google Forms, Google Sites, Google Calendar. Описано варіанти взаємодії зі студентами в нестандартних умовах навчання, спрямовані на максимальну продуктивність та успішність.
Посилання
Adamova, I. (2012). Distance learning: a modern view of the problems. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, 10, 3–6. [In Ukrainian].
Havrilova, L. H. (2015). System of formation of professional competence of future music teachers by means of multimedia technologies [Abstract of the thesis of Doctor of Pedagogical Sciences, Drahomanov National Pedagogical University]. [In Ukrainian].
Hurevych, R. S. (2012). Information and communication technologies in professional education. SPOLOM. [In Ukrainian].
Khasson, V. D. (2004). Distance education quality criteria. Vyshcha shkola, 1, 92–99. [In Ukrainian].
Kucherenko, S. I. (2018). Ways of formation and development of the Ukrainian violin school [Abstract of the thesis of the Candidate of Art Criticism, I. P. Kotliarevskyi Kharkiv National University of Arts]. [In Ukrainian].
Kupriianenko, E. B. (2017). Modern methods of teaching string quartet: curriculum for universities of culture and arts of III-IV accreditation levels. I. P. Kotliarevskyi Kharkiv National University of Arts. [In Ukrainian].
Kushnir, K. V., Belinska T. V., Bilozerska H. O. (2020). The use of innovative learning technologies in the context of studying conducting and choral disciplines in higher education. Pedahohika-psykholohiia, 63, 123–127. [In Ukrainian].
Martynenko, M. Yu. (2007). Quality control of independent learning of educational material by students in conditions of distance higher education. Visnyk Cherkaskoho universytetu, 115, 53–58. [In Ukrainian].
Oliinyk, V. V. (2001). Organizational and pedagogical foundations of distance education and learning: Organizational and pedagogical research. TsIPPO. [In Ukrainian].
Pakholko, S. A. (2009). The state of implementation of distance education in Ukraine. Visnyk Cherkaskoho universytetu, 155, 89–95. [In Ukrainian].
Pavlenko, O. (2020). Distance learning as an important form of organization of modern art education. Aktualni pytannia mystetskoi pedahohiky, 11, 78–83. [In Ukrainian].
Rzhevskyi, H. M. (2017). Distance learning in modern conditions: psychological and pedagogical features. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy, 259, 214–221. Milenium. [In Ukrainian].
Samoliuk, N., Shvets, M. (2013). Relevance and problems of distance learning. Nova pedahohichna dumka, 1, 193–198. [In Ukrainian].
Semenets, V. (2009). Implementation of distance learning technologies in the educational process. Vyshcha shkola, 5, 40–57. [In Ukrainian].
Todd, S. (1992). Evolutionary art and computers. Academic Press. [In English].
Varnavska, L. I. (2018). Computer technologies in music education. In N. A. Ovcharenko, Ya. V. Shramkо (Ed.). Muzychna osvita: filosofskyi, mystetstvoznavchyi ta pedahohichnyi naholosy (p. 280–299). FOP Cherniavskyi D. O. [In Ukrainian].
Vyshnivskyi, V. V. (2014). Organization of distance learning. Creation of electronic training courses and electronic tests. DUT. [In Ukrainian].
Yatsiouk, O. (2007). Direction for multimedia development considering the aspects of art analysis. Content-Based Multimedia Indexing. (р. 283–287). Bordeaux, France. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.