Специфіка викладання дисципліни «Квартетний клас» в умовах дистанційного навчання

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.078.18

Ключові слова:

квартетний клас, дистанційне навчання, викладацька діяльність, цифрові технології

Анотація

Висвітлено особливості навчального процесу в онлайн-режимі. Звернено увагу на потребу підвищення медіаграмотності освітян. Здійснено огляд та надано посилання на курси, вебінари, семінари, онлайн-платформи з підвищення кваліфікації у сфері цифрових технологій. Наведено огляд програм (Audacity, BandLab, Audio Editor Hokusai, Reaper, Samplitude, Cubase) та онлайн-ресурсів (Audio-Joiner, Mp3cut.foxcom, сlideo.com, filesmerge.com, solveigmm.com, mp3food.com), що стають у пригоді в процесі викладацької діяльності. Надано конкретні приклади використання цифрових інструментів Google, зокрема Google Classroom, Google Meet, Google Keep, Google Forms, Google Sites, Google Calendar. Описано варіанти взаємодії зі студентами в нестандартних умовах навчання, спрямовані на максимальну продуктивність та успішність.

Біографія автора

Г. Г. Косенко, Харківська державна академія культури

кандидат мистецтвознавства, старший викладач кафедри оркестрові інструменти

Посилання

Adamova, I. (2012). Distance learning: a modern view of the problems. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, 10, 3–6. [In Ukrainian].

Havrilova, L. H. (2015). System of formation of professional competence of future music teachers by means of multimedia technologies [Abstract of the thesis of Doctor of Pedagogical Sciences, Drahomanov National Pedagogical University]. [In Ukrainian].

Hurevych, R. S. (2012). Information and communication technologies in professional education. SPOLOM. [In Ukrainian].

Khasson, V. D. (2004). Distance education quality criteria. Vyshcha shkola, 1, 92–99. [In Ukrainian].

Kucherenko, S. I. (2018). Ways of formation and development of the Ukrainian violin school [Abstract of the thesis of the Candidate of Art Criticism, I. P. Kotliarevskyi Kharkiv National University of Arts]. [In Ukrainian].

Kupriianenko, E. B. (2017). Modern methods of teaching string quartet: curriculum for universities of culture and arts of III-IV accreditation levels. I. P. Kotliarevskyi Kharkiv National University of Arts. [In Ukrainian].

Kushnir, K. V., Belinska T. V., Bilozerska H. O. (2020). The use of innovative learning technologies in the context of studying conducting and choral disciplines in higher education. Pedahohika-psykholohiia, 63, 123–127. [In Ukrainian].

Martynenko, M. Yu. (2007). Quality control of independent learning of educational material by students in conditions of distance higher education. Visnyk Cherkaskoho universytetu, 115, 53–58. [In Ukrainian].

Oliinyk, V. V. (2001). Organizational and pedagogical foundations of distance education and learning: Organizational and pedagogical research. TsIPPO. [In Ukrainian].

Pakholko, S. A. (2009). The state of implementation of distance education in Ukraine. Visnyk Cherkaskoho universytetu, 155, 89–95. [In Ukrainian].

Pavlenko, O. (2020). Distance learning as an important form of organization of modern art education. Aktualni pytannia mystetskoi pedahohiky, 11, 78–83. [In Ukrainian].

Rzhevskyi, H. M. (2017). Distance learning in modern conditions: psychological and pedagogical features. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy, 259, 214–221. Milenium. [In Ukrainian].

Samoliuk, N., Shvets, M. (2013). Relevance and problems of distance learning. Nova pedahohichna dumka, 1, 193–198. [In Ukrainian].

Semenets, V. (2009). Implementation of distance learning technologies in the educational process. Vyshcha shkola, 5, 40–57. [In Ukrainian].

Todd, S. (1992). Evolutionary art and computers. Academic Press. [In English].

Varnavska, L. I. (2018). Computer technologies in music education. In N. A. Ovcharenko, Ya. V. Shramkо (Ed.). Muzychna osvita: filosofskyi, mystetstvoznavchyi ta pedahohichnyi naholosy (p. 280–299). FOP Cherniavskyi D. O. [In Ukrainian].

Vyshnivskyi, V. V. (2014). Organization of distance learning. Creation of electronic training courses and electronic tests. DUT. [In Ukrainian].

Yatsiouk, O. (2007). Direction for multimedia development considering the aspects of art analysis. Content-Based Multimedia Indexing. (р. 283–287). Bordeaux, France. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-23

Номер

Розділ

Мистецтвознавство