Тренди уніфікації та оригінальності реаліті-шоу в культурному просторі України
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.078.07Ключові слова:
культурологія, уніфікація, оригінальність, соціокультура, реаліті-шоу, культура споживанняАнотація
Розглядаються основні рівні, на яких відбувається уніфікація реаліті-шоу в українському теле- та інтернет просторі. Подається аналіз наслідків тренду до уніфікації реаліті-шоу в контексті післяпостмодернової культури. Виявляються соціокультурні зміни в структурі бачення глядачем реального життя крізь призму реаліті-шоу. Аналізуються конвергенція героїв та персонажів реаліті-шоу як результат уніфікації та зміни в структурі мислення реципієнтів. Відзначається оригінальність сучасних українських реаліті-шоу, більшість із яких має соціальну спрямованість, розповідає про побут, характери українців, їх мрії та цілі на основі етнокультурних традицій.
Посилання
Abysova, M. (2011). Spectacle as a form of mass communication in the conditions of communication pluralism. Visnyk Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu. Filosofiia. Kulturolohiia, 2, 109–112. [In Ukrainian].
Bielova, L., Alforova, O. (2014). Cultural diversity or unification of cultures: what will humanity choose? Metodolohiia, teoriia ta praktyka sotsiolohichnoho analizu suchasnoho suspilstva, 2, 302. [In Ukrainian].
Kysliuk, K. (2017). Modern Ukrainian identity in the socio-cultural dimension. Mizhnarodnyi visnyk: kulturolohiia, filolohiia, muzykoznavstvo, I(8), 14. [In Ukrainian].
Lyotard, J.-F. (1995). The situation of the Postmodern. J. Julay (Trans. from the French). Filosofska i sotsiolohichna dumka, 5–6, 15–38. [In Ukrainian].
Tofler, E. (2000). The third wave. A. Evsa (Transl.). Publishing house “Vsesvit”. [In Ukrainian].
Fahmy, S. (2014). Visual Communication Theory and Research. A Mass Communication Perspective. Palgrave Macmillan. [In English].
Heywood, I., Sandywell, B. (Eds). (2017). The Handbook of Visual Culture. (Reprint edition). Bloomsbury. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.