Музична інтенція як засіб комунікації в естрадному вокальному ансамблі
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.077.11Ключові слова:
музична інтенція, естрадний вокальний ансамбль, направленість, ансамбліст, комунікаціяАнотація
Розглянуто явище музичної інтенції та проаналізовано її роль у комунікативних процесах естрадного вокального ансамблю. Вивчення наукових публікацій за темою виявило, що поняття інтенції ґрунтовно досліджене у сфері філософії, але в музикознавстві, особливо в його естрадній галузі, є недостатньо вивченим. Актуальність обраної теми зумовлена зростанням популярності вокальних ансамблів на сучасній естраді та недостатнім теоретичним осмисленням процесів, притаманних цій формі виконавства. На основі виконавської та педагогічної практики, а також унаслідок теоретичного та емпіричного дослідження, автор висновує, що музична інтенція має першорядне значення на всіх стадіях творчої діяльності естрадної вокально-ансамблевої виконавської форми та відіграє ключову роль у його розвитку.
Посилання
Comte-Sponville, A. (1983). Philosophical Dictionary. Eterna. [In Russian].
Huizinga, J. (1997). Articles on the history of culture. Progress. [In Russian].
Husserl, E. (2009). Ideas for Pure Phenomenology and Phenomenological Philosophy. (Vol. 1, ed. 2). Akademicheskij prospekt. [In Russian].
Ilyichev, L., Fedoseev, P., Kovalev, S., Panov, V. (Еds.). (1983). Philosophical encyclopedic dictionary. Sovetskaja jenciklopedija. [In Russian].
Ivin, A. (Еds). (2004). Philosophy: Encyclopedic Dictionary. Gaidariki. [In Russian].
Lukin, A. (2013). The intention of consciousness and the spiritual life of the individual. Socium i vlast’, 2 (40), 93–96. [In Russian].
Medushevsky, V. (1988). Musicology: the problem of spirituality. Sovetskaja jenciklopedija. [In Russian].
Miller, R. (2010). Artist Intentions: a Case for Quality Covers. Plasketes, G. (Ed.), Ashgate Popular and Folk Music Series. (pp. 231–239). Ashgate Publishing Ltd. [In English].
Sokol, V. (2015). Intentional Mind and Musical Thinking: A Phenomenological Discrimination. [Master’s thesis]. Tyumen State University, Tyumen. [In Russian].
Trutty-Coohill, P. (2010). Art, Intention and Communication. Art Inspiring Transmutations of Life, 106, 351–360. [In English].
VanSaaze, V. (2013). From Intention to Interaction: Artist’s Intention Reconsidered. Installation Art and the Museum: Presentation and Conservation of Changing Artworks, 109–141. [In English].
Zaikov, A. (2017). Roman Private Law (2nd ed.). Yurait. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.