Менеджмент анімаційної соціокультурної діяльності

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5325.077.05

Ключові слова:

менеджмент культури, соціокультурна сфера, анімаційна соціокультурна діяльність, культурні практики

Анотація

Розглянуто сучасні підходи до розуміння сутності управління в соціокультурній сфері, зокрема анімаційною діяльністю. Встановлено, що менеджмент анімаційної соціокультурної діяльності є якісною характеристикою сучасних культуротворчих процесів і має розглядатися в широкому (процес урегулювання процесу одухотворення соціальних суб’єктів, забезпечення їх участі у соціокультурному перетворенні) та вузькому (управління програмами та проєктами анімаційної діяльності, забезпечення вільного вибору, системи мотивації та підтримки ініціатив соціальних суб’єктів) сенсах. Доведено, що ефективність регулювання соціокультурною анімацією залежить від системного погляду на її здійснення в умовах сучасного творення сенсів культури, узгодженості рівнів керування та інтеграції засобів анімації, злагодженості виконання основних функцій менеджменту з урахуванням його специфіки в просторі культури та забезпечення виконання принципів анімаційної діяльності.

Біографії авторів

Н. О. Максимовська, Харківська державна академія культури

доктор педагогічних наук, доцент, кафедра менеджменту культури та соціальних технологій, факультет культурології

Т. В. Босенко, Харківська державна академія культури

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри культурології

Посилання

Foth, M. (2008) Sociocultural Animation. https://eprints.qut.edu.au/1909/1/1909_1.pdf [In English].

Holovach, N. М. (2017). Culture management within the context of contemporary sociocultural transformations. Culture and modernity, 2, 10–15. [In Ukrainian].

Hrushyna, А. І. (2018) Characteristic features of organizing a culture and arts management system. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series: Sociocultural activities management, 1, 53–63 [In Ukrainian].

Kravchenko, О. V. (2018) Creative industries in Ukraine: between myths of consumerism and utopia of traditionalism. Traditional culture under conditions of globalization: preserving authenticity and development of creative industries. Proceedings of the research to practice conference on June 22–23, Kharkiv, “Drukarnia Madryd”, 208–213 [In Ukrainian].

Maksymovska, N. О. (2021) Applied cultural studies and culture management: research methodology. Culture of Ukraine, 74, 17–22. [In Ukrainian].

Maksymovska, N. О. (2022) Creative technologies management within the sociocultural field. Culture of Ukraine, 75, 30–35. [In Ukrainian].

Maksymovskyi, М. І. (2018) Development of student youth’s social culture by means of animation activities [Candidate of pedagogic sciences thesis research, SI “Luhansk Taras Shevchenko National University”]. [In Ukrainian].

Marrengula, L. M. (2010) Addressing Socio-cultural Animationas Community Based Social Workwith Street Children in Maputo, Mozambique: academic dissertation. https://core.ac.uk/download/pdf/250107991.pdf [In English].

Ovesni, K. (2006) The Concept socio-cultural animation in andragogy. Andragogical studies, 2, 171–186. [In English].

Santos, E. (2009) Sociocultural animator as mediator in a social change and local development processes. https://www2.udg.edu/Portals/3/JoventutSocietat/pdfs/oci/santos.pdf [In English].

Tadlia, О. М. (2017) Organization and management technologies in sociocultural activities management. Ukrainian Culture: past, modernity, paths of development, 25, 155–160. [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-28

Номер

Розділ

Культурологія