Менеджмент анімаційної соціокультурної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.077.05Ключові слова:
менеджмент культури, соціокультурна сфера, анімаційна соціокультурна діяльність, культурні практикиАнотація
Розглянуто сучасні підходи до розуміння сутності управління в соціокультурній сфері, зокрема анімаційною діяльністю. Встановлено, що менеджмент анімаційної соціокультурної діяльності є якісною характеристикою сучасних культуротворчих процесів і має розглядатися в широкому (процес урегулювання процесу одухотворення соціальних суб’єктів, забезпечення їх участі у соціокультурному перетворенні) та вузькому (управління програмами та проєктами анімаційної діяльності, забезпечення вільного вибору, системи мотивації та підтримки ініціатив соціальних суб’єктів) сенсах. Доведено, що ефективність регулювання соціокультурною анімацією залежить від системного погляду на її здійснення в умовах сучасного творення сенсів культури, узгодженості рівнів керування та інтеграції засобів анімації, злагодженості виконання основних функцій менеджменту з урахуванням його специфіки в просторі культури та забезпечення виконання принципів анімаційної діяльності.
Посилання
Foth, M. (2008) Sociocultural Animation. https://eprints.qut.edu.au/1909/1/1909_1.pdf [In English].
Holovach, N. М. (2017). Culture management within the context of contemporary sociocultural transformations. Culture and modernity, 2, 10–15. [In Ukrainian].
Hrushyna, А. І. (2018) Characteristic features of organizing a culture and arts management system. Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series: Sociocultural activities management, 1, 53–63 [In Ukrainian].
Kravchenko, О. V. (2018) Creative industries in Ukraine: between myths of consumerism and utopia of traditionalism. Traditional culture under conditions of globalization: preserving authenticity and development of creative industries. Proceedings of the research to practice conference on June 22–23, Kharkiv, “Drukarnia Madryd”, 208–213 [In Ukrainian].
Maksymovska, N. О. (2021) Applied cultural studies and culture management: research methodology. Culture of Ukraine, 74, 17–22. [In Ukrainian].
Maksymovska, N. О. (2022) Creative technologies management within the sociocultural field. Culture of Ukraine, 75, 30–35. [In Ukrainian].
Maksymovskyi, М. І. (2018) Development of student youth’s social culture by means of animation activities [Candidate of pedagogic sciences thesis research, SI “Luhansk Taras Shevchenko National University”]. [In Ukrainian].
Marrengula, L. M. (2010) Addressing Socio-cultural Animationas Community Based Social Workwith Street Children in Maputo, Mozambique: academic dissertation. https://core.ac.uk/download/pdf/250107991.pdf [In English].
Ovesni, K. (2006) The Concept socio-cultural animation in andragogy. Andragogical studies, 2, 171–186. [In English].
Santos, E. (2009) Sociocultural animator as mediator in a social change and local development processes. https://www2.udg.edu/Portals/3/JoventutSocietat/pdfs/oci/santos.pdf [In English].
Tadlia, О. М. (2017) Organization and management technologies in sociocultural activities management. Ukrainian Culture: past, modernity, paths of development, 25, 155–160. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.