Особливості формування особистості продюсера в контексті культурної ідентичності
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.077.04Ключові слова:
продюсер, особистість, продюсерська діяльність, кіно, ідентичність, культурна ідентичністьАнотація
Проаналізовано особливості формування та проявів особистості продюсера в Україні в контексті культурної ідентичності, яка визначає автентичну форму самосвідомості конкретної особи й допомагає їй усвідомлювати себе та світ. Показано, що основну увагу в процесі формування особистості продюсера необхідно зосередити на визначенні його національної, культурної та громадянської ідентичності.
Доведено, що продюсер бере на себе не лише відповідальність за реалізацію ідеї фільму, вироблення та розповсюдження аудіовізуального твору, але й здійснює суттєвий вплив на національне виховання, формування духовних ідеалів суспільства, відповідно, його творча місія полягає в тому, щоб розповідати про Україну, представляти українську культурну та національну ідентичність за допомогою мистецтва і таким чином формувати нові політико-культурні уявлення про нашу країну.
Посилання
Afanasieva, K. (2011). Producer in audiovisual business: legal aspects of activity. Teoriia i praktyka intelektualnoi vlasnosti, 2, 47–53. [In Ukrainian].
Bezhin, O. I., Bernadska, A. E., Kocharian, I. S. & Uspenska, O. Yu. (2013). Cultural policy and art education: process modeling. Institute of Cultural Studies of the National Academy of Sciences of Ukraine. [In Ukrainian].
Volkov, S. M. (2010). Institutionalized sociocultural systems: regional specificity and dynamics. Institute of Cultural Studies of the National Academy of Sciences of Ukraine. [In Ukrainian].
Habermas, Yu. (2005). Citizenship and national identity. Izbornyk. http://litopys.org.ua/rizne/haber.htm. [In Ukrainian].
Karmazina, M. S. (2015). Between history and politics. I. F. Kuras Institute of political and ethno-national studies of National Academy of Sciences of Ukraine. [In Ukrainian].
Kozlovets, M. A. (2009). The phenomenon of national identity: challenges of globalization. I. Franko Zhytomyr University publishing house. [In Ukrainian].
Musiienko, O. (2008). Producer as a creative person. Aktualni problemy mystetskoi praktyky i mystetstvoznavchoi nauky, 1, 229–234. [In Ukrai-nian].
Musiienko, O. O. (2013, November 21). Management of VUFKU in the creative film process. Materials of the international scientific conference dedicated to the 90th anniversary of the All-Ukrainian Photo Film Board. (p. 13–18). I. Karpenko-Karyi Kyiv National University of Theater, Cinema and Television. [In Ukrainian].
Musiienko, O. O. (2012). The film producer as a creative person in the context of audiovisual culture [Candidate’s dissertation, M. T. Rylskyi Institute of Art History, Folklore and Ethnology]. Kyiv. [In Ukrainian].
Nahorna, L. (2005). National identity. In Encyclopedia of the History of Ukraine (Vol. 3: E-Y). Naukova Dumka. [In Ukrainian].
Pohrebniak, G. P. (2020). Author’s cinematography in the cultural space of the second half of the XX – beginning of the XXI century: a monograph. National Academy of Managers of Culture and Arts. [In Ukrainian].
Political mechanisms of civic identity formation in modern Ukrainian society: a collective monograph. (2014). I. F. Kuras Institute of Political and Ethnonational Studies. [In Ukrainian].
Polishchuk, R. M. (2017). Cultural identity as a substantial factor in the formation of the worldview of the Ukrainian people in the era of globalization [Candidate’s dissertation, I. Franko Lviv National University]. Lviv. [In Ukrainian].
Saukh, P. Y. (2018). Multicultural education in the context of “equal dignity” policy. Visnyk Mariupolskoho derzhavnoho universytetu. Series: Philosophy, cultural studies, sociology, 15, 7–17. [In Ukrainian].
Smirnov, A. I. (2019). The legal status of the producer as the subject of the rights to the audiovisual work. Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Series: Legal Sciences, 30(69), 4, 72–75. [In Ukrainian].
Hall, S. (1994). Cultural Identity and Diaspora. In Williams, P., Chrisman, L. (Ed.). Colonial Discourse and Post-Colonial Theory: A Reader. Harvester Wheatsheaf. [In English].
Powdermaker, H. (1950). Hollywood, The Dream Factory: An Anthropologist Looks at the Movie-Makers. Little Brown. [In English].
Rousset-Rouard, Y. (1975). Profession: producteur. Paris. [In French].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.