Діяльність китайських симфонічних оркестрів у збагаченні сучасного соціокультурного простору КНР
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5325.076.07Ключові слова:
соціокультурний простір Китаю, китайські симфонічні оркестри, творчі проєкти, мистецькі акції, професіональна адаптація молодих музикантівАнотація
Окреслено специфічні особливості розвитку соціокультурного простору Китаю доби політики реформ і відкритості. Стверджується, що важливим фактором соціокультурної ідентичності постають мистецькі явища. Розвиток симфонічної музики — однієї з найскладніших жанрових сфер — розглядається як умова успішного функціонування й розвитку національної музичної культури в її музичному сегменті. Констатовано, що симфонічні оркестри як атрибут сучасної музичної культури наразі працюють у більшості великих міст Китаю. Розглянуто чинники збагачення соціокультурного простору країни завдяки діяльності симфонічних оркестрів на подієвому та змістовному рівнях. Акцентовано врахування глибинного наповнення національної традиції й особливості її актуального побутування. Простежено шляхи розвитку міжкультурних комунікацій, здійснених за безпосередньої участі оркестрів. Підкреслено дієвість політики впливу на молоде покоління громадян країни через мистецькі заходи.
Посилання
Guo Qiyong (2008). Research on Modern Confucianism in the PRC. (A. Kalkaeva, Trans.). Problemyi Dalnego Vostoka, 1, 119–133. [Іn Russian].
Kuchinskaya, T. N. (2011). Sociocultural identity of China in the era of globalization. Vestnik Buryatskogo gosudarstvennogo universiteta, 14, 149–153. [In Russian].
Li Yixuan (2019). Rationale for the Chronology of Chinese Symphonic Music. Manuskript. Vol. 12. Issue 11, 269–273. Gramota. [In Russian].
Liu Zhenyu (2011). “Socio-cultural space” in the context of the changing political activity of the Chinese state. Vestnik Chitinskogo gosudarstvennogo universiteta: Filosofskie nauki, 4 (71), 31–35. [In Russian].
Liu Zhenyu, Abramov, V. A. (2012). Chinese “socio-cultural space” and it’s changing regional boundaries. Vestnik Chitinskogo gosudarstvennogo universiteta: Filosofskie nauki, 7 (86), 103–110. [In Russian].
Lo Shii (2003). Symphonic Genres in the Context of Chinese Musical Culture [Diss. ...kand. iskusstvovedeniya: 17.00.02. Ros. akademiya muzyiki imeni Gnesinyih]. [In Russian].
Pivovarov, L. A., Abramova, N. A. (2016). Chinese socio-cultural space and its objectification in scientific categories. Istoricheskie, filosofskie, politicheskie i yuridicheskie nauki, kulturologiya i iskusstvovedenie. Voprosyi teorii i praktiki. No. 5(67), 158–161. Gramota. [In Russian].
Shen Haixiong (2021). Xi Jinping and the policy of reform and opening up. (K. Baraboshkin, Trans.). Shans. [In Russian].
The Qingdao Symphony Orchestra and the State Philharmonic of Uzbekistan signed an agreement on strategic cooperation. November 19, 2019. Retrieved January 21, 2022, from https://podrobno.uz/cat/uzbekistan-i-kitay-klyuchi-ot-budushchego/simfonicheskiy-orkestr-tsindao-i-gosudarstvennaya-filarmoniya-uzbekistana-podpisali-soglashenie-o-st/ [In Russian].
Yan Yang (2019). Ways of development of the Shanghai Symphony Orchestra (on the occasion of the 140th anniversary of its founding). European Journal of Arts, 3, 55–62. [In Russian].
Zhao Xiaolin (2020). The impact of the Cultural Revolution on the activities of China’s national orchestras. Manuskript. Vol. 13. Issue 10, 245–250. Gramota. [In Russian].
Zhao Xiaolin (2021). Chinese University Orchestras and Their Functions in the Socio-Cultural Space. Manuskript. Vol. 14. Issue 12, 2826–2831. Gramota. [In Russian].
学党史、忆初心、跟党走—长沙交响乐团在上海开展党史教育活动 (Learning the Party History, Recalling the Original Heart, and Following the Party — Changsha Symphony Orchestra Launches Party History Education Activities in Shanghai). Retrieved March 15, 2022, from http://www.hunanso.cn/ltdt/ltxw/531.html. Chinese.
徐晓明交响序曲-大江东流 (Xu Xiaoming). (2018). Symphony Overture — The River Flows East). Narodne muzychne vydavnytstvo.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в журналі «Культура України», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Культура України» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.